18 °C Athens, GR
1 Ιουνίου 2020

#ΜένουμεΣπίτι#. Η Βαλσαμία Αθανασιά αποκλειστικά για το Κallithea Press συναντά τον τενόρο Αντώνη Κορωναίο.

Σε αυτούς τους δύσκολους και χαλεπούς καιρούς η τέχνη είναι ο πρώτος τομέας που πλήττεται, ειδικότερα τώρα που εξαπλώνεται συνεχώς ο ιός COVID-19 ταλανίζοντας όλο τον πλανήτη. Με αφορμή την εν γένει κατάσταση επικοινωνήσαμε με τον Αντώνη Κορωναίο, τον καταξιωμένο στο διεθνές στερέωμα Έλληνα τενόρο και επί σειρά ετών μονωδό της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Ευχαριστούμε που αποδεχτήκατε την πρόσκλησή μας και μπορούμε αυτή την στιγμή να κοινωνήσουμε με την σειρά μας ένα ακόμα μήνυμα στην φρενίτιδα της εποχής.

1. Όπως σίγουρα έχετε ακούσει πολλοί μιλούν για μία πανδημία άνευ προηγουμένου που όμως δεν γνωρίζουν που οφείλεται η εξάπλωσή του. Ποια η γνώμη σας;
Απ’ όσα έχω πληροφορηθεί ενδεχομένως ο ιός αυτός να είναι εργαστηριακά κατασκευασμένος, πράγμα που σημαίνει ότι ο ίδιος ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος για την ύπαρξή του. Εφόσον όμως, σύμφωνα με μελέτες, διαδίδεται με την προσωπική επαφή, μέσω βήχα ή ομιλίας, οφείλεται σίγουρα στην αμέλεια των ανθρώπων, στην απροσεξία και στη μη διάθεση προσαρμογής τους σε νέα δεδομένα, από τη στιγμή που υπάρχουν οδηγίες. Καλύτερα να το αντιμετωπίσουμε με σκέψη και νου, αφού δεν μπορούμε διαφορετικά και μόλις απαλλαχθούμε, θα δούμε, τι θα διορθώσουμε στην κοινωνική συμπεριφορά μας.

2. Πως αισθανθήκατε και πως αντιδράσατε όταν αντιληφθήκατε ότι ο ιός «χτύπησε» την Ελλάδα;
Αισθάνθηκα μεν ένα μεγάλο σοκ και προβληματίστηκα για το πώς θα αντιμετωπιστεί ως πρόβλημα, προσπάθησα δε, ν’ ακολουθήσω τις οδηγίες των ειδικών άμεσα, περιορίζοντας τις μετακινήσεις μου.

3. Η χώρα μας ήταν προετοιμασμένη για άμεση ανάληψη ευθυνών με σκοπό την αντιμετώπισή του;
Νομίζω καμία χώρα δεν ήταν προετοιμασμένη, είμαστε όμως υποχρεωμένοι να μάθουμε και να συμβιβαστούμε με την πραγματικότητα.

4. Μία από τις βασικές ενέργειες της Κυβέρνησης ήταν να κλείσει επ’ αόριστου τα σχολεία και έπειτα να παύσουν άμεσα όλες οι καλλιτεχνικές δραστηριότητες (συναυλίες, παραστάσεις) εξαιτίας των συναθροίσεων πολλών ατόμων, θέτοντας ως όριο τα δέκα άτομα. Αυτό πόσο επηρέασε τους καλλιτέχνες;
Επηρέασε πάρα πολύ αρνητικά, ειδικά τον τομέα των λυρικών τραγουδιστών, καθώς οι παραστάσεις μας γίνονται σε πολυπληθή κοινά και μεγάλες αίθουσες, επηρεάζοντας τόσο καλλιτεχνικά όσο και κατ’ επέκταση οικονομικά όλο τον κοινωνικό ιστό, καθ’ ότι η καλλιτεχνική μας ύπαρξη έχει άμεση σχέση με την κοινωνία.

5. Στην δική σας περίπτωση τι άλλαξε;
Σ’ εμένα άλλαξε τα πάντα καθώς τη συγκεκριμένη περίοδο είχα προγραμματίσει έναν μεγάλο αριθμό συναυλιών και παρουσιών, οι οποίες αναβλήθηκαν επ’ αόριστο. Δυστυχώς είναι μία από τις πολύ δυσάρεστες πτυχές της δικής μου καθημερινότητας μα βλέποντας τους ασθενείς και τους νεκρούς, ειδικά στις γειτονικές μας χώρες, όπου και λόγω επαγγέλματος έχω πολλούς φίλους, λέω πώς είναι το δικό μου τίμημα κι είναι μικρό.

6. Πέραν από καλλιτέχνης είστε και καθηγητής. Αυτό πόσο μετέβαλε το πρόγραμμά σας;
Επίσης μεταβλήθηκε πολύ καθώς το μάθημα της τεχνικής δεν μπορεί ν’ αντικατασταθεί με το διαδίκτυο. Χρειάζεται να γίνει δια ζώσης, καθώς πρέπει να παρακολουθείς το μαθητή στα λάθη. Διαδικτυακά ίσως μπορείς να παρακολουθήσεις κάποιον που έχει ανάγκη μάθησης μίας φράσης ή έστω ενός έργου, μα που δεν θα έχει άμεση ανάγκη την προσοχή της τεχνικής.

7. Εάν δεν είχε συμβεί αυτό, που θα ήσασταν τώρα;
Εάν δεν είχε συμβεί αυτό θα βρισκόμουν ανά την Ελλάδα στις διάφορες συναυλίες, στην προετοιμασία τους και στην παρουσία τους.

8. Υπάρχει εναλλακτική λύση για την άμεση διαχείριση αυτού του προβλήματος;
Όσον αφορά το καλλιτεχνικό καθένας από εμάς οφείλει, εφόσον απαγορεύεται η δημόσια παρουσία μας, να μελετά καθημερινά και να ενημερώνεται, για να βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο απόδοσης. Πότε θα τελειώσει όλο αυτό είναι άγνωστο, μα εμείς οφείλουμε σαν επαγγελματίες να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη ημέρα. Όσον αφορά το γενικό σύνολο νομίζω δεν υπάρχει εναλλακτική παρά ν’ ακολουθήσουμε τις συγκεκριμένες οδηγίες προκειμένου να απαλλαχθούμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να επιστρέψουμε στην κανονικότητα.

9. Εκ μέρους των απανταχού μονωδών και καλλιτεχνών, τι θα προτείνατε στον Πρωθυπουργό και στην Υπουργό Πολιτισμού;
Θα πρότεινα διαδικτυακά να προωθήσουν μεγάλες παραστάσεις δοκιμασμένες στο χρόνο, εμβληματικές στον τρόπο που ανέβηκαν, ιστορικές από θέατρα του κόσμου. Φυσικά όχι παραστάσεις πειραματισμού, μικρής προβολής κι αποδοχής, προκειμένου να γνωρίσει ο κόσμος την όπερα, ιδωμένο από μία σωστή πλευρά. Πλούσια σκηνικά, μεγάλους τραγουδιστές, μαέστρους και σκηνοθέτες, συναυλίες με τραγουδιστές, ειδικά παλαιότερων γενεών με ιστορία, για να νιώσει κανείς τον παλμό της παρουσίας αυτής. Υπάρχουν και πολλές ιδέες για μικρότερες παρουσιάσεις με σωστό τρόπο, αρκεί να θέλουν. Να μην μείνουν στην ιδεοληψία των ημερών μας με την “μοντερνιά” να κυριαρχεί, την παραγραφή – διαγραφή και παρουσία του παρελθόντος σαν να είναι κάτι αποκομμένο, διότι όσοι ξέχασαν το παρελθόν ξεχάστηκαν και χάθηκαν ιστορικά. Σε αυτό όμως το θέμα, εάν θέλετε, επανερχόμαστε αφού περάσει η “καταιγίδα” της ασθενείας που μας απομόνωσε.

10. Δικαιούνται κάποια οικονομική ελάφρυνση;
Εννοείται αφού όλοι έχουμε πληγεί πάρα πολύ από την εξ’ ανάγκης απομόνωση και κατά συνέπεια διακοπή εσόδων.

11. Επιπλέον διαπιστώνουμε τις τελευταίες μέρες έναν συνεχή συνωστισμό σε όλα τα σούπερ-μάρκετ της ελληνικής επικράτειας που επεκτάθηκε στην άσφαλτο με τους πολίτες να φυγαδεύουν τις οικογένειές τους εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων, πολλά εκ των οποίων δεν έχουν την κατάλληλη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Εσείς συνυπογράφεται;
Φυσικά και δε συνυπογράφω. Μάλιστα νομίζω ότι πρόκειται για απαράδεκτη συμπεριφορά αντικοινωνικού χαρακτήρα. Είμαστε στο εμείς όχι στο εγώ. Κάνουμε κινήσεις που θα ωφελήσουν όλους. Δεν είναι περίοδος διακοπών κι απορώ που κάποιοι το είδαν έτσι.

12. Πώς χαρακτηρίζεται την υπό περιορισμούς καθολική απαγόρευση της κυκλοφορίας από την Κυβέρνηση;
Δυστυχώς αναγκαίο κακό συμμόρφωσης. Δεν είναι ευχάριστο είναι αναγκαίο όμως. Νομίζω ότι είναι σωστό.

13. Θα συνετιστεί η πλειοψηφία στα μέτρα και κυρίως οι ηλικιωμένοι;
Ελπίζω ότι θα συνετιστούμε όλοι. Για τους ηλικιωμένους πιο δύσκολα, ειδικά η γενιά που πέρασε την κατοχή, οφείλει να θυμηθεί ότι πέρασε και ξεπέρασε πολύ δυσκολότερες καταστάσεις. Κι εμείς οι νεότεροι οφείλουμε να τους συζητούμε συνεχώς και να ζητούμε τη συμμετοχή τους σε αυτό.

14. Ποιο είναι το πλεονέκτημα των καλλιτεχνών στην εποχή του 21ου αιώνα;
Είναι η άμεση πληροφορία και πληροφόρηση. Μα θέλει σωστό τρόπο εκμετάλλευσης, μη νομίσει κανείς, ότι μαθαίνει μόνο χωρίς επεξήγηση με το να βλέπει π.χ. ένα βίντεο. Σίγουρα το ότι μπορεί, να κυκλοφορήσει η οποιαδήποτε παρουσία του γρήγορα σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πολύ θετικό, αρκεί κανείς να ξέρει τι και πότε να προωθήσει.

15. Είναι άραγε ο διαδίκτυο η λύση στο βιοποριστικό τους πρόβλημα και κατ’ επέκταση στην διαφήμιση και προώθησή τους;
Είναι ένας τρόπος, αλλά ο καλλιτέχνης κρίνεται στη σκηνή, ειδικά ο λυρικός τραγουδιστής κρίνεται στη σκηνή χωρίς μικρόφωνα. Η λύση στο βιοποριστικό δεν νομίζω ότι μπορεί να είναι στο διαδίκτυο γιατί το “ζωντανό” δεν αντικαθίσταται ούτε από το “live streaming”. Άλλωστε η δουλειά και παρουσία της όπερας είναι συλλογική κι όλοι μαθαίνουμε απ ‘όλους εντός του σκηνικού χώρου.

16. Αν σας έλεγαν ότι επιβάλλεται να παραμείνετε στο σπίτι για περισσότερο από έξι μήνες, τι θα κάνατε;
Δεν θα ήθελα να το σκεφθώ καθώς υπάρχει θέμα βιοποριστικό. Μα γενικά δεν διακρίνομαι για την ανυπακοή μου στους νόμους.

17. Θα μεταδίδατε διαδικτυακά σε ζωντανό χρόνο ένα ρεσιτάλ σας;
Φυσικά, αρκεί να ήμουν προετοιμασμένος ότι αυτό θα συμβεί, και να είχε την άδειά μου να γίνει.

18. Ποια θα ήταν η θεματική του; Μήπως ο αγαπημένος κλασικός συνθέτης, που παρεμπιπτόντως ποιος είναι και γιατί;
Η θεματική του θα ήταν σίγουρα το bel canto, καθώς είναι η εποχή και το είδος που έχω ασχοληθεί περισσότερο στην καριέρα μου. Κατ’ επέκταση μία σειρά συνθετών όπως Donizetti, Rossini, Bellini, Mozart ίσως και ο πρώιμος Verdi. Λατρεύω επίσης τη βιεννέζικη οπερέτα. Θεματικά θα μπορούσα να παρουσιαστώ και με σειρά ελλήνων συνθετών, επειδή θεωρώ χρέος μου την ενασχόληση μαζί τους και παρουσίασή τους προς τα έξω.

19. Έχουμε δει ότι σε πολλές αναρτήσεις σας χαριτολογώντας παρομοιάζεται τον εαυτό σας ως έναν σύγχρονο απόγονο του κοροναϊού εξαιτίας του επιθέτου σας. Ποιο είναι λοιπόν το μήνυμα του Κορωναίου και ποιο το μήνυμα του κοροναϊού προς τους ακροατές του Έρευνα Press Web Radio και τους αναγνώστες της διαδικτυακής μας εφημερίδας Kallithea press – Έρευνα press;
Το μήνυμα μου ως Κορωναίου είναι «Μένουμε σπίτι» και ασχολούμαστε με τους δικούς μας ανθρώπους, την μελέτη και προσευχή, καθώς πιστεύω ότι έχουμε απομακρυνθεί πολύ από τον Θεό. Το μήνυμα του συνονόματου ιού είναι αγαπήστε τον πλανήτη και το διπλανό σας προκειμένου να αναθεωρήσετε τη ζωή και να δώσετε τις σωστές προτεραιότητες.

Ευχαριστούμε πολύ που ήσασταν μαζί μας. Καλή δύναμη και συνέχεια στο έργο σας.
Θα είμαστε σε επικοινωνία.
Εγώ ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία μας.
Στη διάθεσή σας

*Συνέντευξη του Αντώνη Κορωναίου, από την Βαλσαμία Αθανασιά*

 

 

Αντώνης Κορωναίος
Βιογραφικό
Γεννημένος στη Νέα Υόρκη, ξεκίνησε τις μουσικές του σπουδές στην ηλικία των οκτώ ετών και το 1988 πήρε το πτυχίο του πιάνου. Οι σπουδές του τραγουδιού ξεκίνησαν το 1989 και οι καθηγητές του ήταν ο Γιώργος Ζερβάνος, η Μαρίνα Κρίλοβιτς και ο Κώστας Πασχάλης. Το 1996 πήρε το δίπλωμα μονωδίας και μελοδράματος κάτω από τις οδηγίες του Κ. Πασχάλη στη φωνητική και της Κάρμεν Ρουγγέρη στη μεελοδραματική. Συνέχισε τις σπουδές του στην Ελλάδα με τον Φραγκίσκο Βουτσίνο και κατόπιν με τον William Matteuzzi στην Ιταλία από το 1998 .Επίσης παρακολούθησε σεμινάρια με την Regina Resnic,την Ileana Cotrubas,το Luigi Alva.Από του έτους 2009 παρακολουθείται φωνητικά από το διακεκριμένο διεθνούς φήμης βαθύφωνο Δημήτρη Καβράκο.
Από το 1994 τραγουδά στην Εθνική Λυρική Σκηνή, όπου εμφανίζεται στις ακόλουθες όπερες: Il barbiere di Siviglia (Conte Almaviva), La Cenerentola (Ramiro), Anna Bolena (Riccardo Percy), L’elisir d ‘amore (Nemorino ), Die Zauberflote (Tamino), Così fan tutte (Fernando), Stabat Mater του Rossini (το μέρος του σόλο του τενόρου), Ilcappello di paglia di Firenze (Fardinard), Le Comte Ory (Comte Ory)του Rossini, το Traviata του Verdi (Alfredo) , Nabucco (Ismaele), Rigoletto (Duca di Mantova) ,Don Giovanni (Don Ottavio) του W.A. Mozart. Από το 2004-2018 είναι μέλος των πρωταγωνιστών της Ενικής Λυρικής Σκηνής.
Από το 1998 ασχολείται με παραγωγές στο εξωτερικό: στο Wildbad (Γερμανία), το II viaggio του Reims του Rossini (Belfiore)., στο Chieti (Ιταλία), II cambiale di matrimonio (Edoardo) στο Μπάντεν-Μπάντεν (Γερμανία) και το Παρίσι (Γαλλία) την όπερα Beatrice et Benedict του Berlioz (Benedict). Το 1999 τραγούδησε το Johannes Passion (Ευαγγελιστής) του Bach στη Νάπολη της Ιταλίας, το Requiem του Andrew Loyd Weber στην Ερφούρτη (Γερμανία), τον Il Signor Bruschino (Florville) του G.Rossini, Φλωρεντία , Λιβόρνο, Πίζα, Λούκα, Ραβέννα (Ιταλία) το Die Zauberfloete (Tamino) του W.A.Mozart .To 2000 τον έφεραν στο Wildbad (Γερμανία) για την Armida (Femando), στην Cosenza (Ιταλία) για το Falstaff (Fenton) ,στη Λυών για τη Fantasia του Beethoven. Το 2001 ήταν στη Ρώμη και στη Μόντενα (Ιταλία) για να τραγουδήσει στην Prova d’orchestra από τον G.Battistelli, στο Στρασβούργο (Γαλλία) και το Pesaro για το Il viaggio a Reims (Libenskoff).
Έπειτα, ταξίδεψε στο Ντίσελντορφ (Γερμανία) για την όπερα La dame blanche (G. Brown) από τον A. Boleldieu και επέστρεψε στην Ιταλία (Trapani) 2για την La Sonnambula (Elvino).Το έτος 2002 χαρακτηρίστηκε από παραστάσεις του Stabat Mater της Rossini στη Βηρυτό (Λίβανος) και της L’Italiana στο Algeri στην Παβία, την Cremona, Como, Ravenna, Brescia (Ιταλία). Την ίδια περίοδο ξεκίνησε μια επιτυχημένη συνεργασία με την Deutsche Oper am Rhein του Ντίσελντορφ, όπου κλήθηκε να τραγουδήσει στην L’italiana στο Algeri (Lindoro), στο La Sonnambula (Elvino) και στο La Cenerentola (Ramiro) στη συνέχεια, οι ρόλοι του Tamino στο Die Zauberflöte, του Ernesto στο Don Pasquale, του Conte d’Almaviva στο Il Barbiere di Siviglia και του Duca di Mantova στο Rigoletto,Turco in Italia (Narciso) του G.Rossini. Έχει επίσης συμμετάσχει στις παραγωγές του Μεγάρου της Αθήνας (Αίθουσα Συναυλιών Αθηνών), του Ρέκβιεμ του Μότσαρτ, του Cosi fan tutte, τον L’Orfeo του Monteverdi, η επιστροφή της Ελένης από τον Θάνο Μικρούτσικο, Αντιγόνη από τον Μ. Θεοδωράκη. Κατά τις τελευταίες εποχές ακούστηκε επίσης ως Ερνέστο στο Don Pasquale στη Ρώμη (Ιταλία) και ως Elvino στη La Sonnambula στη Ζυρίχη. Άλλες πρόσφατες συμμετοχές περιλαμβάνουν το L’italiana στο Algeri (Lindoro) στο Treviso, το Tancredi και το Il barbiere di Siviglia στο Teatro Comunale di Firenze, στο La Cenerentola στο Teatro Massimo Bellini di Catania και σε περιοδεία στην Ιαπωνία. Τότε τραγούδησε το Il barbiere di Siviglia, το Die Entführung aus dem Serail, το Die Fledermaus και το Die Zauberflöte στην Αθήνα. Επίσης, συμμετείχε σε μια ρωσική περιοδεία με το Piccolo Teatro di Milano, όπου τραγούδησε στο Così fan tutte (Ferrando). Τα τελευταία χρόνια εμφανίστηκε στη Modena, στην Piacenza, στην Ferrara με το Il Trittico του Puccini (Gianni Schicchi-Rinuccio), στο Essen Puritani του Bellini, στη Γενεύη Comte Ory ( Comte Ory).
Σημαντικότατες υπήρξαν οι συνεργασίες του με διάφορους σκηνοθέτες Έλληνες και ξένους όπως ο Σπύρος Ευαγγελάτος (Νυχτερίδα του Strauss,Ξωτικά νερά του Μ. Καλομοίρη κ.ά),ο Δημήτρης Λιγνάδης (Die Lustige Witwe του Lehar), ο Γιάννης Ιορδανίδης (L’occasione fα il ladro του G.Rossini),ο Βασίλης Νικολαίδης (Ο Βαφτιστικός του Σακελλαρίδη, Nabucco του G.Verdi),o Christoff Loy (Die Zauberfloete του W.A.Mozart),o Dennis Krief (La prova d’ orchestra του Giorgio Battistelli-παγκόσμια πρώτη στην Ρώμη), ο Sagi Emilio (Il viaggio a Reims του G.Rossini), o Pier Luigi Pizzi (L’Italiana in Algeri του G.Rossini),τον Arnaud Bertrand ( Die Zauberfloete του W.A.Mozart και Thais του Massenet),τον Eugenio Monti Colla (Don Giovanni του W.A.Mozart), το Lindsay Kemp (Zauberfloete του W.A.Mozart), το Giancarlo del Monaco (Comte Ory του G.Rossini),τον Tobias Richter (Don Pasquale του Donizetti) κ.ά. Επίσης σημαντική για την εξέλιξή του ήταν η συμμετοχή του σε αναβιώσεις οπερών (Rigoletto και Cenerentola) του διάσημου σκηνοθέτη Jean Pierre Ponnelle στο Ντύσσελντορφ και στο Μόναχο.
Από πολύ νωρίς είχε την τύχη να συνεργαστεί με εξαιρετικούς μαέστρους τόσο στην Ελλάδα (Μιλτιάδης Καρύδης, Βύρων Κολάσης, Λουκάς Καρυτινός, Μύρων Μιχαηλίδης, Βύρων Φιδετζής, Άλκης Μπαλτάς, Ηλίας Βουδούρης κ.ά) όσο και στο εξωτερικό (Alberto Zedda, Angelo Cavallaro, Gianluigi Gelmetti, Antonino Fogliani, Riccardo Frizza, Christopher Franklin,Maurizio Dones, Κωνσταντίνος Καρύδης, Piero Beluggi, Paolo Arrivabeni κ.ά) που τον βοήθησαν στην μετέπειτα πορεία του ως μουσικό και τραγουδιστή. Ηχογραφήσεις στις οποίες συμμετείχε: Αναγέννηση (Μίμος) του Γιάννη Μαρκόπουλο (1997, LYRA), Η επιστροφή της Ελένης (Υπηρέτης) του Θάνου Μικρούτσικου (2001, ΕΜΙ), Οι δραπέτες της σκακιέρας (Λευκός Βασιλιάς-Αρχηγός των αρουραίων) του Γιώργου Κουρουπού (2001,ankh productions), Holy Moments (2003, Χριστουγεννιάτικα Τραγούδια – WAVE MUSIC), Ερωτόκριτος και Αρετή (Ερωτόκριτος) του Γιάννη Μαρκόπουλου (2003, UNIVERSAL), Oreste (Pilade) του Haendel (2004-MDG), «Απόψε την κιθάρα μου» συλλογή επτανησιακών μελωδιών με τον Παναγή Μπαρμπάτη (ένωση επτανησίων Ελλάδας, 2013), Έντεχνο τραγούδι Επτανήσων –ανθολόγιο έντεχνων επτανησιακών συνθετών (Όπερα Δωματίου Κέρκυρας, 2015)
Βραβεία: πρώτο βραβείο στον διεθνή διαγωνισμό Giuseppe di Stefano το 2001 στο Trapani (Ιταλία) και βραβείο στον διεθνή διαγωνισμό European Union Opera το 1998 στο Λονδίνο (Μεγάλη Βρετανία).
Από το 2010 και μετά πέραν των συνεχιζόμενων εμφανίσεών του σε Ελλάδα κι εξωτερικό έχει διδάξει τεχνική τραγουδιού κι ερμηνείας σε διάφορα ωδεία όπως Ωδείο Αθηνών, Ωδείο Φαέθων, Ωδείο Βυζαντινό, Ωδείο Σύγχρονη Άποψη κ.α

Βίντεο

https://www.youtube.com/watch?v=xilbM2ujxPo&feature=share&fbclid=IwAR1Jcd3n7fknMSZPiI9ugc5SEPl01lD84Ev085dnKE32YWs2sITrFNikX_E

Related articles

ΤΟ ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ Β. ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΚΑΡΛΑΤΟΥ!

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟ ΜΑΪΑΜΙ Στα πλαίσια της καλύτερης προετοιμασίας της για το παγκόσμιο κύπελλο στο Μαϊάμι η Αγγελική Σκαρλάτου έλαβε μέρος στο πρωτάθλημα της Β. Αμερικής. Η έμπειρη ιστιοπλόος πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση στην κατηγορία RSΧ και κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο! Έτρεξαν 18 σκάφη και μετά από 6 ιστιοδρομίες η Σκαρλάτου πήρε […]

Τουλάχιστον 162 μετανάστες και πρόσφυγες διασώθηκαν το τελευταίο 24ωρο

Στη διάσωση και περισυλλογή 162 μεταναστών και προσφύγων προχώρησε το τελευταίο 24ωρο το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή σε πέντε διαφορετικά περιστατικά σε Αλεξανδρούπολη, Λέσβο, Χίο και Κω. Το ίδιο διάστημα, 389 μετανάστες και πρόσφυγες αποβιβάστηκαν από λέμβους σε 11 διαφορετικά περιστατικά που σημειώθηκαν σε Λέσβο, Χίο, Σάμο και Κω. Ειδικότερα, 296 μετανάστες και πρόσφυγες αποβιβάστηκαν στη Λέσβο σε […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *