28 °C Athens, GR
4 Ιουλίου 2020

Κηδεία Περικλή Παναγόπουλου: Θλίψη στο τελευταίο «αντίο» στον εφοπλιστή

Το τελευταίο «αντίο» είπαν σήμερα, Παρασκευή, συγγενείς και φίλοι στον εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλο, ο οποίος έφυγε από τη ζωή την περασμένη Τρίτη, σε ηλικία 84 ετών.

Η νεκρώσιμος ακολουθία ψάλθηκε στον Ιερό Ναό του Αγίου Διονυσίου στο Κολωνάκι, ενώ η ταφή πραγματοποιήθηκε στο Α’ Νεκροταφείο.

Ο Περικλής Παναγόπουλος ταλαιπωρούνταν τον τελευταίο καιρό από προβλήματα υγείας. Θεωρείται ο θεμελιωτής της σύγχρονης ελληνικής ακτοπλοΐας και η απαγωγή του το 2009 είχε συγκλονίσει το Πανελλήνιο.

«Μετά, από πολύχρονη μάχη, ξεκίνησε το τελευταίο του και μεγαλύτερο ταξίδι. Ολοκλήρωσε την επίγεια πορεία του, εν ειρήνη, στο σπίτι του, έχοντας, όπως επιθυμούσε στο πλευρό του, τη σύζυγό του, τα παιδιά του και τα εγγόνια του» είχε γράψει στο Facebook η σύζυγός του Κατερίνα Παναγοπούλου.

Πλήθος κόσμου βρέθηκε στον ιερό ναό του Αγίου Διονυσίου στο Κολωνάκι για να πει το «ύστατο χαίρε» στον εφοπλιστή.

Ποιος ήταν ο Περικλής Παναγόπουλος

Είχε γεννηθεί στην Αθήνα το 1935 και ήταν γιος του Σταύρου Παναγόπουλου από την Καλαμάτα και της Ειρήνης, η οποία κατάγονταν από μεγάλη οικογένεια της Κωνσταντινούπολης.

Ο πατέρας του απεβίωσε κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου αν και άλλοι αναφέρουν ότι απεβίωσε στον εμφύλιο πόλεμο ή από βασανιστήρια τωνΓερμανών στην κατοχή.

Στον ελεύθερο χρόνο του κι ενώ ήταν μαθητήςεργαζότανσε κρουαζιερόπλοια.

Φοίτησε στη Σχολή Ecole Superiense de Commerce της Ελβετίας, από όπου πήρε το πτυχίο του και αμέσως εργάστηκε στη Home

Lines, του Ομίλου Ευγενίδη. Ο θάνατος του Ευγένιου Ευγενίδη, το 1954, τον βρίσκει να εργάζεται ως εκπαιδευόμενος σε εταιρία του ομίλου στο Λονδίνο και το 1955 μετακομίζει στα κεντρικά γραφεία της Home Lines στη Γένοβα, όπου εργάστηκε σε όλα τα τμήματά της αποκτώντας έτσι μια πλούσια εμπειρία στη διαχείριση των ναυτιλιακών εταιριών.

Το 1965 εγκατέλειψε τον Όμιλο Ευγενίδη και βρέθηκε στον Πειραιά προκειμένου να αναλάβει γενικός διευθυντής της εταιρίας κρουαζιεροπλοίων Sun Line του εφοπλιστή Μπάμπη Κιοσέογλου.

Έξι χρόνια αργότερα, το 1971, αποχωρεί από τη Sun Line με σκοπό να δημιουργήσει για πρώτη φορά δική του εταιρία. Έτσι ιδρύεται η εταιρία Royal Cruise Line.

Το 1989 πουλά την εταιρία του και ιδρύει την Magna Marine Inc., η οποία δραστηριοποιήθηκε στη διαχείριση φορτηγών πλοίων.

Το 1994 ίδρυσε την Superfast Ferries παραγγέλνοντας δύο πλοία, τα οποία σκόπευε να δρομολογήσει στη γραμμή Πάτρας – Ιταλίας.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, τον Αύγουστο του 1999 αποκτά τον έλεγχο του 38,8% των Γραμμών Στρίντζη Ναυτιλιακή Α.Ε. και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα αυξάνει το ποσοστό του σε 48,8% αποκτώντας και τον πλήρη έλεγχο της εταιρίας που μετονομάσθηκε σε Blue Star Ferries.

πηγή: https://www.cnn.gr

Related articles

Αποδείξεις : Ποια επαγγέλματα πρέπει να προσέξουν

Διπλά θα μετράνε οι αποδείξεις τουλάχιστον δέκα επαγγελμάτων για την κάλυψη του 30% επί του πραγματικού εισοδήματος προκειμένου να μην προκύψει πρόσθετος φόρος 22% στη διαφορά των λιγότερων αποδείξεων. Στο φορολογικό νομοσχέδιο, που πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή το επόμενο δεκαπενθήμερο, ή στην υπουργική απόφαση που θα ακολουθήσει για την εφαρμογή του νόμου θα καθοριστούν […]

Μέτρα στήριξης επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πτώχευση του ομίλου Thomas Cook

Μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Οικονομικών αλλά και σε συνεργασία με τα υπουργεία Εργασίας και Ανάπτυξης αποφασίστηκαν μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων που έχουν πληγεί σημαντικά από την πτώχευση του ομίλου της Thomas Cook καθώς και των εργαζομένων σε αυτές.  Συγκεκριμένα για τους εργαζομένους. – Μείωση του αριθμού των αναγκαίων ενσήμων για καταβολή επιδόματος ανεργίας από 100 […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *