COSMOTE e-value: εκεί που χτυπάει η καρδιά της πόλης

32

Πήγαμε στα εγκαίνια του νέου υπερσύγχρονου contact center

Η μεγαλύτερη μέρα του χρόνου μας βρήκε στην Πειραιώς, στα εγκαίνια του πλήρως ανακαινισμένου κτιρίου της COSMOTE e-value. Είναι πολύ ευχάριστο όταν επιχειρήσεις αυτού του μεγέθους επιλέγουν να επενδύσουν στο κέντρο της πόλης και ειδικά σε ιστορικές περιοχές που σιγά σιγά αναβιώνουν τις παλιές καλές τους μέρες.

Ήδη η περιοχή έχει αλλάξει πρόσωπο με το εντυπωσιακό αυτό κτίριο να κάνει πολλούς να κοντοστέκονται. Η πρόσοψή του δεν μπορεί άλλωστε να σε αφήσει αδιάφορο, απεναντίας.

Επιπλέον αυτής της αισθητικής συνδρομής του, σκεφτείτε την κίνηση της γύρω αγοράς που δημιουργείται με την εγκατάσταση τόσων ανθρώπων όλο το χρόνο και καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Μία εταιρεία που την χαίρονται τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και ο κόσμος τριγύρω!

 

Σχετικά με αυτήν την σημαντική επένδυση ο CEO της COSMOTE e-value, κ. Θανάσης Στράτος δήλωσε ότι: «H COSMOTE e-value διαθέτει 18 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, κατέχοντας ηγετική θέση στον κλάδο. Καθοριστικός παράγοντας για τις δυναμικές επιδόσεις της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια είναι οι άνθρωποί της. Είμαστε υπερήφανοι που δημιουργήσαμε για εκείνους τις κατάλληλες υποδομές, για να συνεχίσουν αυτό που ξέρουν καλύτερα από τον καθένα: να προσφέρουν στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης. Με αυτή τη σημαντική επένδυση, δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στην Αθήνα και πνοή στην ιστορική συνοικία του Κεραμεικού».

 

Η ξενάγηση

 Στην ξενάγηση που μας έκαναν στο χώρο, είδαμε τον πρώτο όροφο σε πλήρη λειτουργία, με τους εργαζόμενους δηλαδή στα πόστα τους, καθώς και το rest area για τα σύντομα διαλείμματα του προσωπικού: Μια λειτουργική κουζίνα, πάγκοι για το lunch brake, ακόμα και ποδοσφαιράκι για τους πιο «αθλητικούς» τύπους, αλλά και άνετα καθίσματα για λίγο socializing (ηλεκτρονικό ή μη).
Παράλληλα, μας έγινε πλήρης παρουσίαση τόσο της ιστορίας των συγκεκριμένων εγκαταστάσεων όσο και της λειτουργίας της ίδιας της εταιρείας.

 

Οι χώροι εργασίας έχουν διαμορφωθεί με επαγγελματική συνέπεια και εξειδικευμένες σχετικές μελέτες, ώστε τόσο ο θόρυβος να εξαλείφεται μέσω ειδικών ηχομονωτικών πάνελ (μάλιστα σε κάποια σημεία είναι αντίστοιχα με αυτά του Μεγάρου Μουσικής), όσο και ο αέρας και το φως να κάνουν ευχάριστη την παραμονή των εργαζομένων εκεί. Πέραν των χώρων ξεκούρασης, πολύ όμορφος είναι και ο προαύλιος χώρος, η «εσωτερική αυλή», για κάποια διαλείμματα εκτός του χώρου των γραφείων. Μία απλή περιήγηση στο χώρο μπορεί να σε κάνει να κατανοήσεις τη σημασία κάθε πρωτοποριακής παρέμβασης σε αυτόν, καθώς και το θετικό αντίκτυπο που θα έχει στην καθημερινότητα των εργαζομένων.

Τι μάθαμε

Το εντυπωσιακό αυτό κτίριο με την ιδιαίτερη πρόσοψη, ανεγέρθηκε το 1959 για να στεγάσει αρχικά το Μηχανογραφικό Κέντρο του ΟΤΕ. Την πλήρη ανακαίνισή του ανέλαβε η OTE Estate, βάσει διεθνών προτύπων για τη δημιουργία ενός σύγχρονου contact center.

 

Το κτίριο, συνολικού εμβαδού 7.700 τ.μ., περιλαμβάνει 600 θέσεις εργασίας ανά βάρδια, ενώ διαθέτει 4 Αίθουσες εκπαίδευσης 80 θέσεων, ένα career center 200 τ.μ., 5 αίθουσες συναντήσεων και αρκετούς χώρους ξεκούρασης για το προσωπικό.

Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ότι απέσπασε πρόσφατα τη διεθνή πιστοποίηση LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) για περιβαλλοντικά και βιώσιμα κτίρια από το Αμερικανικό Συμβούλιο Πράσινων Κτιρίων (U.S. Green Building Council – USGBC).

Η συγκεκριμένη χρυσή πιστοποίηση δεν είναι κάτι που αποκτάς εύκολα, αν σκεφτείτε ότι μόλις επτά κτίρια στην Ελλάδα έχουν καταφέρει να τη λάβουν. Για να καταλάβετε περίπου πως βγαίνουν αυτές οι πιστοποιήσεις, σημασία έχει η απόδοση συγκεκριμένων δεικτών όπως είναι η κατανάλωση ενέργειας, η χρήση νερού, οι εκπομπές CO2, η ποιότητα του εσωτερικού περιβάλλοντος και η διαχείριση των πόρων.

 

Λίγα λόγια για την εταιρία

Όσον αφορά στην εταιρεία, η COSMOTE e-value βρίσκεται στο χώρο των υπηρεσιών Contact Center για πάνω 18 χρόνια στην ΝΑ Ευρώπη, προσφέροντας υπηρεσίες 24/7, 365 μέρες το χρόνο. Ενδεικτικά το 2016 η COSMOTE e-value πραγματοποίησε πάνω από 150.000.000 επικοινωνίες, για τους περίπου 50 πελάτες της, σε Ελλάδα και Ρουμανία, με κύκλο εργασιών που παρουσίασε αύξηση 13% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Εντυπωσιακό είναι το κομμάτι της Διαχείρισης Ανθρώπινου δυναμικού. Συγκεκριμένα, το κέντρο Αξιολόγησης Υποψηφίων ακολουθεί σύγχρονες τακτικές αξιολόγησης μέσω e-testing, ομαδικών ασκήσεων, ασκήσεων προσομοίωσης και συνεντεύξεων. Τα νούμερα άλλωστε μιλάνε από μόνα τους. Το 2016 στη διαδικασία αξιολόγησης πήραν μέρος 7.500 υποψήφιοι, από τους οποίους τελικά τα κατάφεραν περίπου 2.000.

Εμείς τους ευχόμαστε μια ακόμα καλύτερη συνέχεια στις νέες τους εγκαταστάσεις και καλές δουλειές που θα δώσουν την ευκαιρία και σε άλλους ανθρώπους να εργαστούν σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.

m.lifo.gr/

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γράψτε το σχόλιό σας
Παρακαλώ γράψτε το όνομά σας εδώ