Υπάρχει Ευθύνη;;;

Με αφορμή την διακοπή ρεύματος ξαναήρθε στην επικαιρότητα η κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το Μετρό. Η Νέα Δημοκρατία εξέδωσε ανακοίνωση και παράλληλα ο Σύλλογος Εργαζόμενων προχώρησε και πάλι στις καταγγελίες που είχε κάνει και παλιότερα για τα προβλήματα που δεν έχουν βρει λύση. Σας παραθέτουμε την απάντηση της διοίκησης ΣΤΑ.ΣΥ σε δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου στις 18 Μάρτιου 2018 καθώς και απόσπασμα της σημερινής εκπομπής ΣΚ παντου στο Epsilon tv και τις δηλώσεις του προέδρου εργαζομένων Μετρό κ.Ρεβυθη καθώς και την ανακοίνωση του Τομεαρχη της Νέας Δημοκρατίας κ.Κωστα Καραμανλή.

«- Η ΣΤΑ.ΣΥ διακινεί καθημερινά με ασφάλεια περισσότερους από 1.000.000 επιβάτες, ενώ διαχρονικά έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού.

– Το επίπεδο εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και οι δείκτες αξιοπιστίας και διαθεσιμότητας του τροχαίου υλικού της είναι από τους καλύτερους της Ευρώπης. Το μετρό της Αθήνας έχει ένα από τα υψηλότερα επίπεδα καθαριότητας σε ολόκληρη την Ευρώπη τόσο στους σταθμούς διακίνησης όσο και εντός των συρμών.

-Μετά από 18 και πλέον έτη συνεχούς λειτουργίας, το μετρό της Αθήνας έχει από τους υψηλότερους δείκτες ασφάλειας, ενώ δεν έχουν σημειωθεί σημαντικά γεγονότα ή τεχνικά προβλήματα που να περιορίσουν τις απρόσκοπτες μετακινήσεις του επιβατικού κοινού.

-Η ΣΤΑ.ΣΥ καλύπτει σήμερα με επαρκή αριθμό συρμών τις απαιτήσεις κυκλοφορίας του δικτύου των γραμμών 2&3 με χρονοαπόσταση περίπου 4 λεπτών μεταξύ δύο διαδοχικών συρμών, στις ώρες αιχμής.

Θεωρούμε δε ακατανόητο πρόεδρος Σωματείου εργαζομένων να δίνει στη δημοσιότητα εσωτερικά στοιχεία της εταιρείας που δεν έχουν καμία επίπτωση στην ασφάλεια και τη συχνότητα των δρομολογίων και μόνο σύγχυση μπορούν να προκαλέσουν στο επιβατικό κοινό.

– Ο τεχνικός έλεγχος των συρμών αλλά και όλων των τεχνικών συστημάτων γίνεται σε καθημερινή βάση και σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών, από το άρτια εκπαιδευμένο τεχνικό προσωπικό της εταιρείας.

– Έως σήμερα δεν έχει υπάρξει κανένα πρόβλημα λειτουργίας λόγω πλημμελούς συντήρησης και όλοι οι συρμοί που κυκλοφορούν στο δίκτυο μας είναι πλήρως ασφαλείς.

Σημειώνουμε ότι όσοι συρμοί κρίνεται πως έχουν ανάγκη επισκευής αποσύρονται, ανεξάρτητα από το πλήθος των συρμών που βρίσκονται για επισκευή ή συντήρηση, καθώς για τους συρμούς αυτούς έχουν ήδη πραγματοποιηθεί όλες οι απαιτούμενες ενέργειες για την επανένταξή τους στη λειτουργία.

– Οι αναφορές του δημοσιεύματος σε επίσωτρα και σώτρα αφορούν μόνο τους συρμούς της πρώτης παραλαβής, ενώ όλοι οι υπόλοιποι που αποτελούν και τη μεγάλη πλειοψηφία είναι μεταγενέστερης τεχνολογίας και δεν φέρουν επίσωτρα και σώτρα.

– Η πρακτική να μεταφέρονται ορισμένα ανταλλακτικά από έναν συρμό που βρίσκεται στη συντήρηση σε άλλον, προκειμένου να αντιμετωπιστεί άμεσα μια ανάγκη είναι μια πρακτική που συνίσταται παγκοσμίως και σε καμία περίπτωση δεν οδηγεί σε απαξίωση του τροχαίου υλικού, αφού ο κάθε συρμός που βρίσκεται σε διαδικασία επισκευής θα επιστρέψει στη λειτουργία.

– Σχετικά με τους πυροσβεστήρες, το σημαντικότερο ζήτημα που αντιμετωπίζουμε επί των συρμών είναι η κλοπή τους, καθώς πρέπει να είναι τοποθετημένοι με τρόπο ώστε να είναι άμεσα διαθέσιμοι για χρήση.

– Οι συνθήκες αλλά και το περιβάλλον εργασίας των τεχνικών αλλά και του προσωπικού λειτουργίας είναι διαμορφωμένο σύμφωνα με όλες τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από την κειμένη νομοθεσία, αλλά και πάντα σεβόμενοι τις απόψεις των εργαζομένων με τους όποιους έχουμε συνδιαμορφώσει ακόμα καλύτερες προϋποθέσεις εργασίας.

– Οι συχνότητες των δρομολογίων στις Γραμμές 2 και 3 παραμένουν οι ίδιες για τα τελευταία τέσσερα χρόνια (από τον Δεκέμβριο του 2013).

– Δεν υπήρξε καμία περίοδος κατά τη διάρκεια της οποίας το προσφερόμενο συγκοινωνιακό έργο να μειώθηκε, έναντι αυτού που είχε προγραμματισθεί για την ίδια περίοδο.

Αντιθέτως τα τελευταία χρόνια σε πολλές περιπτώσεις η ΣΤΑ.ΣΥ έχει ενισχύσει το συγκοινωνιακό έργο πυκνώνοντας δρομολόγια ή επεκτείνοντας τις ώρες κυκλοφορίας προκειμένου να ανταποκριθεί με επιτυχία σε έκτακτα γεγονότα όπως συλλαλητήρια, μαραθώνιοι, ποδοσφαιρικοί αγώνες κλπ.

Επιπλέον τα θερινά δρομολόγια του 2017 για κάποιες περιόδους ενισχύθηκαν σημαντικά έναντι αυτών προηγούμενων ετών.

Η ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. συνεχίζει σε μνημονικές περιόδους και θα συνεχίσει να προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών μεταφορικού έργου αστικών συγκοινωνιών, συνεισφέροντας στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και σεβόμενη τις επενδύσεις που έχουν γίνει σε αυτή από τον ελληνικό λαό. »
ΠΗΓΗ: http://www.trolleatzis.com/2018/03/2-3.html#ixzz5PAtlw900

Ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Καραμανλής, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Κατά την πρόσφατη διακοπή της ηλεκτροδότησης στην Αττική, διαφάνηκε η παντελής ανυπαρξία οργανωμένου σχεδίου εκκένωσης του Μετρό.

Επιβάτες προσπαθούσαν μόνοι τους, μέσα στο σκοτάδι να εντοπίσουν τις εξόδους των σταθμών. Εικόνες που προκαλούν έντονο προβληματισμό και πολύ σοβαρή ανησυχία για το τι θα μπορούσε να είχε συμβεί και οι οποίες εκθέτουν διεθνώς τη χώρα μας.

Υπάρχει Ευθύνη;;; Με αφορμή την διακοπή ρεύματος ξαναήρθε στην επικαιρότητα η κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το Μετρό. Η Νέα Δημοκρατία εξέδωσε ανακοίνωση και παράλληλα ο Σύλλογος Εργαζόμενων προχώρησε και πάλι στις καταγγελίες που είχε κάνει και παλιότερα για τα προβλήματα που δεν έχουν βρει λύση. Σας παραθέτουμε την απάντηση της διοίκησης ΣΤΑ.ΣΥ σε δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου στις 18 Μάρτιου 2018 καθώς και απόσπασμα της σημερινής εκπομπής ΣΚ παντου στο Epsilon tv και τις δηλώσεις του προέδρου εργαζομένων Μετρό κ.Ρεβυθη καθώς και την ανακοίνωση του Τομεαρχη της Νέας Δημοκρατίας κ.Κωστα Καραμανλή."- Η ΣΤΑ.ΣΥ διακινεί καθημερινά με ασφάλεια περισσότερους από 1.000.000 επιβάτες, ενώ διαχρονικά έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού. – Το επίπεδο εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και οι δείκτες αξιοπιστίας και διαθεσιμότητας του τροχαίου υλικού της είναι από τους καλύτερους της Ευρώπης. Το μετρό της Αθήνας έχει ένα από τα υψηλότερα επίπεδα καθαριότητας σε ολόκληρη την Ευρώπη τόσο στους σταθμούς διακίνησης όσο και εντός των συρμών. -Μετά από 18 και πλέον έτη συνεχούς λειτουργίας, το μετρό της Αθήνας έχει από τους υψηλότερους δείκτες ασφάλειας, ενώ δεν έχουν σημειωθεί σημαντικά γεγονότα ή τεχνικά προβλήματα που να περιορίσουν τις απρόσκοπτες μετακινήσεις του επιβατικού κοινού. -Η ΣΤΑ.ΣΥ καλύπτει σήμερα με επαρκή αριθμό συρμών τις απαιτήσεις κυκλοφορίας του δικτύου των γραμμών 2&3 με χρονοαπόσταση περίπου 4 λεπτών μεταξύ δύο διαδοχικών συρμών, στις ώρες αιχμής. Θεωρούμε δε ακατανόητο πρόεδρος Σωματείου εργαζομένων να δίνει στη δημοσιότητα εσωτερικά στοιχεία της εταιρείας που δεν έχουν καμία επίπτωση στην ασφάλεια και τη συχνότητα των δρομολογίων και μόνο σύγχυση μπορούν να προκαλέσουν στο επιβατικό κοινό. – Ο τεχνικός έλεγχος των συρμών αλλά και όλων των τεχνικών συστημάτων γίνεται σε καθημερινή βάση και σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών, από το άρτια εκπαιδευμένο τεχνικό προσωπικό της εταιρείας. – Έως σήμερα δεν έχει υπάρξει κανένα πρόβλημα λειτουργίας λόγω πλημμελούς συντήρησης και όλοι οι συρμοί που κυκλοφορούν στο δίκτυο μας είναι πλήρως ασφαλείς. Σημειώνουμε ότι όσοι συρμοί κρίνεται πως έχουν ανάγκη επισκευής αποσύρονται, ανεξάρτητα από το πλήθος των συρμών που βρίσκονται για επισκευή ή συντήρηση, καθώς για τους συρμούς αυτούς έχουν ήδη πραγματοποιηθεί όλες οι απαιτούμενες ενέργειες για την επανένταξή τους στη λειτουργία. – Οι αναφορές του δημοσιεύματος σε επίσωτρα και σώτρα αφορούν μόνο τους συρμούς της πρώτης παραλαβής, ενώ όλοι οι υπόλοιποι που αποτελούν και τη μεγάλη πλειοψηφία είναι μεταγενέστερης τεχνολογίας και δεν φέρουν επίσωτρα και σώτρα. – Η πρακτική να μεταφέρονται ορισμένα ανταλλακτικά από έναν συρμό που βρίσκεται στη συντήρηση σε άλλον, προκειμένου να αντιμετωπιστεί άμεσα μια ανάγκη είναι μια πρακτική που συνίσταται παγκοσμίως και σε καμία περίπτωση δεν οδηγεί σε απαξίωση του τροχαίου υλικού, αφού ο κάθε συρμός που βρίσκεται σε διαδικασία επισκευής θα επιστρέψει στη λειτουργία. – Σχετικά με τους πυροσβεστήρες, το σημαντικότερο ζήτημα που αντιμετωπίζουμε επί των συρμών είναι η κλοπή τους, καθώς πρέπει να είναι τοποθετημένοι με τρόπο ώστε να είναι άμεσα διαθέσιμοι για χρήση. – Οι συνθήκες αλλά και το περιβάλλον εργασίας των τεχνικών αλλά και του προσωπικού λειτουργίας είναι διαμορφωμένο σύμφωνα με όλες τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από την κειμένη νομοθεσία, αλλά και πάντα σεβόμενοι τις απόψεις των εργαζομένων με τους όποιους έχουμε συνδιαμορφώσει ακόμα καλύτερες προϋποθέσεις εργασίας. – Οι συχνότητες των δρομολογίων στις Γραμμές 2 και 3 παραμένουν οι ίδιες για τα τελευταία τέσσερα χρόνια (από τον Δεκέμβριο του 2013). – Δεν υπήρξε καμία περίοδος κατά τη διάρκεια της οποίας το προσφερόμενο συγκοινωνιακό έργο να μειώθηκε, έναντι αυτού που είχε προγραμματισθεί για την ίδια περίοδο. Αντιθέτως τα τελευταία χρόνια σε πολλές περιπτώσεις η ΣΤΑ.ΣΥ έχει ενισχύσει το συγκοινωνιακό έργο πυκνώνοντας δρομολόγια ή επεκτείνοντας τις ώρες κυκλοφορίας προκειμένου να ανταποκριθεί με επιτυχία σε έκτακτα γεγονότα όπως συλλαλητήρια, μαραθώνιοι, ποδοσφαιρικοί αγώνες κλπ. Επιπλέον τα θερινά δρομολόγια του 2017 για κάποιες περιόδους ενισχύθηκαν σημαντικά έναντι αυτών προηγούμενων ετών. Η ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. συνεχίζει σε μνημονικές περιόδους και θα συνεχίσει να προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών μεταφορικού έργου αστικών συγκοινωνιών, συνεισφέροντας στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και σεβόμενη τις επενδύσεις που έχουν γίνει σε αυτή από τον ελληνικό λαό. "ΠΗΓΗ: http://www.trolleatzis.com/2018/03/2-3.html#ixzz5PAtlw900Ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Καραμανλής, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Κατά την πρόσφατη διακοπή της ηλεκτροδότησης στην Αττική, διαφάνηκε η παντελής ανυπαρξία οργανωμένου σχεδίου εκκένωσης του Μετρό. Επιβάτες προσπαθούσαν μόνοι τους, μέσα στο σκοτάδι να εντοπίσουν τις εξόδους των σταθμών. Εικόνες που προκαλούν έντονο προβληματισμό και πολύ σοβαρή ανησυχία για το τι θα μπορούσε να είχε συμβεί και οι οποίες εκθέτουν διεθνώς τη χώρα μας. Αλήθεια, υπάρχει έστω και κάτι που να λειτουργεί όπως πρέπει στη χώρα ή τα πάντα έχουν αφεθεί στην τύχη τους;».

Gepostet von Kallithea Press – ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ am Samstag, 25. August 2018

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γράψτε το σχόλιό σας
Παρακαλώ γράψτε το όνομά σας εδώ