Συνέντευξη του Βαγγέλη Παπαδάκη για την Καλλιθέα

111

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ

1. Κύριε Παπαδάκη, έχετε δεχτεί στο Δημοτικό Συμβούλιο πολλές επιθέσεις από συγκεκριμένα πρόσωπα και πολιτικούς χώρους, κάποιες φορές υβριστικές, διατηρώντας την ψυχραιμία και το χιούμορ σας. Πώς το καταφέρνετε αυτό;

Κοιτάξτε, κύριε Μπιζιώτα, ένας πολύ έμπειρος συνάδελφός μου είπε κάποτε πως η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου είναι μια θεατρική παράσταση. Έχω μια μικρή αλλά κρίσιμη διαφωνία σ’ αυτό. Η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου έχει στοιχεία θεάτρου, όπως άλλωστε ολόκληρη η ζωή, όμως αλίμονο εάν μετατραπεί σε θεατρική παράσταση, τότε θα έχουμε παθογένεια.
Γιατί τότε νοθεύεται υπόγεια η πραγματικότητα, αποκρύπτονται επιδιώξεις, αποπροσανατολίζεται η συζήτηση, κυριαρχούν οι εντυπώσεις και όχι τα νοήματα, κι εμάς μας ενδιαφέρουν τα νοήματα γιατί αυτά βοηθούν τους ανθρώπους να σκέφτονται.
Δυστυχώς αυτό συμβαίνει σήμερα στο δημοτικό συμβούλιο της Καλλιθέας. Σχεδόν σε κάθε συνεδρίαση ανεβαίνει με πρωτοβουλία του δημάρχου, μια νέα θεατρική παράσταση. Κι αυτό που με απασχολεί εκείνη τη στιγμή δεν είναι εάν κάποιος με βρίζει αλλά πρωτίστως να καταλάβω τι έργο παίζεται στην αίθουσα και τι θέλει να αποκρύψει. Για να αντιμετωπίσεις όλο αυτό, μόνο αν επιστρατεύσεις το χιούμορ μπορείς να τα καταφέρεις.
Βέβαια υπάρχουν και στιγμές που εκτοξεύονται συκοφαντίες και τότε πρέπει να αγριέψεις ή όταν ακούγονται απειλές να θυμώσεις πολύ. Γιατί σ’ αυτή την περίπτωση, απειλείται η ελευθερία του λόγου μέσα στο δημοτικό συμβούλιο, και καταλαβαίνετε πως αυτό είναι πολύ άγριο, και δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε σε κανένα.

2. Πώς μπορείτε να περιγράψετε τη γενική πολιτική της δημοτικής αρχής στην Καλλιθέα;

Συνοπτικά μπορούμε να πούμε πως χαρακτηρίζεται από αδιαφάνεια, έλλειψη δημοκρατίας, ιδιωτικοποίηση δημοτικών υπηρεσιών, απαξίωση της ποιότητας ζωής, πελατειακές σχέσεις, σκληρή λιτότητα, χρυσαυγητισμό.
Πιο συγκεκριμένα, κύριε Μπιζιώτα, ο δήμαρχος, ως γνήσιος νεοφιλελεύθερος, οραματίζεται ένα δήμο μικρό, ανίσχυρο ο οποίος μόνο συντονίζει τη δραστηριότητα ιδιωτικών εταιριών που προσφέρουν δημοτικές υπηρεσίες ακριβότερες, χαμηλότερης ποιότητας και με εργασιακές συνθήκες “τύπου γαλέρας”.
Πού να βγει, λοιπόν, να πει ανοιχτά στον κόσμο το όραμά του. Θα τον πάρουν με τις ντομάτες. Το κρατάει κρυφό μέσω της επικοινωνιακής του πολιτικής, που βασικό της χαρακτηριστικό είναι να δίνει την εντύπωση πως ο δήμαρχος λύνει προβλήματα, όχι όμως να τα λύνει πραγματικά.
Για την πραγματοποίηση του οράματός του προϋπόθεση είναι να δέιξει στους δημότες πυγμή, πως όποιος δεν πάει με τα νερά του θα έχει δύσκολες μέρες στην Καλλιθέα. Προσπαθεί από την πρώτη μέρα που ανέλαβε να κρατάει τον κόσμο με απλωμένο χέρι ώς ζητιάνο, να περάσει την εντύπωση στους ανθρώπους πως είναι ωφελούμενοι από τον δήμαρχο και όχι δικαιούχοι πολίτες.
Ο δήμαρχος έτσι επιχειρεί να στερήσει από ολόκληρη την πόλη την αξιοπρέπειά της. Κι ένας κόσμος που χάνει την αξιοπρέπειά του λυγίζει εύκολα, γίνεται πειθήνιος, μπορεί ο δήμαρχος να τον χειραγωγεί. Για να εμποδίσουμε αυτή την εξέλιξη, εμείς πρέπει να υπερασπιστούμε την αξιοπρεπεια των συμπολιτών μας με κάθε τρόπο και σε κάθε τομέα της ζωής.

3. Μπορείτε να σχολιάσετε την κοινωνική πολιτική της δημοτικής αρχής;

Κατ’ αρχάς δεν υπάρχει ουσιαστική κοινωνική πολιτική στο δήμο. Αυτό που υπάρχει είναι επικοινωνιακή πολιτική με τον μανδύα της κοινωνικής πολιτικής. Ο δήμαρχος δίνει την εντύπωση πως κάνει κοινωνική πολιτική, δεν κάνει πραγματικά. Όλα τα υπόλοιπα είναι παράπλευρες συνέπειες όχι ο κεντρικός στόχος.
Κύριε Μπιζιώτα, μερικά παραδείγματα. Ο δήμαρχος για να επιτύχει αυτό που θέλει στην κοινωνική πολιτική συχνά προσπαθεί να οικειοποιηθεί δημοτικές δομές και να τις κάνει “μαγαζάκια” του για πελατειακούς λόγους. Πέταξε έξω από τα δημοτικά ιατρεία τον σύλλογο εθελοντών αιμοδοτών και εγκατέστησε εκεί την κυρία Πάσχου να οργανώσει την αιμοδοσία για λογαριασμό του δημάρχου. Αντί ο δήμαρχος να συνεχίσει και να ενισχύσει τη συνεργασία του δήμου με τον σύλλογο έφτιαξε αιμοδοσία με παραταξιακό πρόσημο!!!
Στη συνέχεια επιχείρησε να βάλει στα δημοτικά ιατρεία το παραταξιακό του δίκτυο αλληλεγγύης με γιατρούς, οι οποίοι να δέχονται εκεί μόνο (!) μέλη του δικτύου του. Η σθεναρή αντίσταση των δημοτικών υπαλλήλων που υποστήριξαν πως όποιος γιατρός μπαίνει στα δημοτικά ιατρεία είναι υποχρεωμένος να εξυπηρετεί κάθε πολίτη, απέτρεψε την επιδίωξη του δημάρχου να κάνει τα ιατρεία “μαγαζάκι” του.
Στο Θησέα, τη μοναδική δημοτική δομή απεξάρτησης της πόλης, ο δήμαρχος υποχρέωσε μετά απο έντονο ψυχολογικό πόλεμο, τον ψυχίατρο κύριο Κρασανάκη να τα βροντήξει και να φύγει. Έτσι η πόλη έχασε μια πολύ μεγάλη προσωπικότητα στο χώρο της απεξάρτησης, αλλά έτσι άνοιξε κι ο δρόμος για να μετατρέψει ο δήμαρχος τον Θησέα σε “μαγαζάκι” του: σιγά-σιγά να φέρει χορηγούς, εταιρείες, ό,τι φαντάζεστε, αρκεί να μην πληρώνει ο δήμος τον Θησέα.
Στις γιορτές, Χριστούγεννα και Πάσχα, ο δήμος ανέκαθεν έδινε δωροεπιταγές στους άπορους συμπολίτες μας για να αγοράσουν μόνοι τους τρόφιμα από κάποιο σούπερμαρκετ. Αυτό έκανε και ο κ. Κάρναβος τα Χριστούγεννα μόλις ανέλαβε τα καθήκοντά του. Μετά κατέστρωσε τα δικά του σχέδια και επέλεξε τη δημόσια διανομή άθλιων τροφίμων σε απόρους στο κέντρο της πόλης, εξευτελίζοντάς τους. Για να δώσει στην πόλη την εντύπωση πως ο δήμαρχος ενδιαφέρεται για τους φτωχούς, χρησιμοποιεί τους απόρους ως ανθρώπινο ντεκόρ!

4. Οι πολιτιστικές εκδηλώσεις που έχει οργανώσει η δημοτική αρχή, όπου και όπως γίνονται, έχουν κάποιο επίπεδο αντίστοιχο της ιστορίας και του μεγέθους αυτής της πόλης;

Κύριε Μπιζιώτα, πιστεύω πως η πολιτιστική πολιτική σ’ ένα δήμο λίγο ή καθόλου έχει να κάνει από το αν η δημοτική αρχή φέρει κάποιες μέτριες, καλές ή καλύτερες παραστάσεις. Για παράδειγμα δεν μπορεί να καθορίζεται η πολιτιστική πολιτική σ’ ένα δήμο από αυτό που συμβαίνει τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο με περιφερόμενες παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών.
Αυτά που καθορίζουν την ουσία της πολιτιστικής πολιτικής ενός δήμου είναι κατ’ αρχάς το επίπεδο της πρωτογενούς πολιτιστικής δραστηριότητας της πόλης δηλ. εαν διαθέτει καλλιτεχνικά εργαστήρια και σχολές ο δήμος, καθώς και η ποιότητα που έχουν. Επιπλέον, μετράει εάν γίνεται δημιουργική διαχείριση από τη δημοτική αρχή των πολιτιστικών χώρων που διαθέτει η πόλη. Τέλος σπουδαίο ρόλο παίζει κατά πόσον έχουν δημιουργηθεί πολιτιστικά τοπόσημα, δηλαδή κάποιο ή κάποια φεστιβάλ τα οποία με την ιδιαιτερότητα και την ποιότητά τους προσδίδουν κύρος στην πόλη, και γίνονται σημείο αναφοράς της.
Και στα τρία ο δήμαρχος έχει πάρει μηδέν. Τα υψηλοτάτου επιπέδου καλλιτεχνικά εργαστήρια προσπάθησε (ευτυχώς ανεπιτυχώς) να τα διαλύσει φέρνοντας κάποιες τυχάρπαστες εταιρίες. Και τις σχολές τον τελευταίο καιρό φαίνεται να τις λοξοκοιτάζει γιατί δεν βγάζουν τα έξοδά τους.
Δεν έχει χαράξει καμμιά πολιτική διαχείρισης των πολιτιστικών χώρων της πόλης και το μυαλό του είναι πώς θα τους νοικιάσει κάποια χρονικά διαστήματα σε κανέναν ατζέντη για να κάνει εκείνος “παιχνίδι”.
Τέλος σε ό,τι αφορά τα φεστιβάλ, μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί αυτό που έκανε πέρισυ ο δήμαρχος με μια εταιρεία και ελπίζουμε πως δεν θα το επαναλάβει, αφού λίγοι το πήραν είδηση και κανείς δεν το θυμάται σήμερα.
Αυτό που έκανε ο δήμαρχος για τον πολιτισμό, μέσα στα 2,5 χρόνια είναι να γεμίσει την πόλη με εκατοντάδες εκδηλώσεις χωρίς καμμιά συνοχή, χαμηλής ποιότητας, παντελώς αδιάφορες, καθόλου αξιομνημόνευτες, ένας απόλυτος πληθωρισμός εικόνων, ήχων, πληροφοριών όπου συχνά πάνω στη σκηνή ήταν περισσότεροι άνθρωποι από τους θεατές.
Έτσι πίστευε ο δήμαρχος πως επικοινωνιακά θα κέρδιζε τις εντυπώσεις “θάβοντας” στο πλήθος των εκδηλώσεων την απόλυτη απουσία της δικής του πολιτιστικής πολιτικής.

5. Οι κάτοικοι διαμαρτύρονται για την καθαριότητα. Πολλοί κάδοι είναι κατεστραμένοι, τα αυτοκίνητα του Δήμου υπολειτουργούν και τα εγκαταλελειμένα αυτοκίνητα, μηχανάκια και υλικά δεν απομακρύνονται σε εύλογο διάστημα. Πιστεύετε πως υπάρχει λύση;

Ο δήμαρχος και στην καθαριότητα, εφαρμόζει πολιτική λιτότητας. Παρόλο που είναι υποχρεωμένος να δαπανήσει τα τέλη καθαριότητας για την καθαριότητα (αφού είναι ανταποδοτικά τέλη), εκείνος μ’ αυτά αυξάνει τα κεντρικά πλεονάσματά του.
Όχι βέβαια πως μ’ αυτά τα χρήματα θα λυνόταν το ζήτημα, όμως τα πράγματα θα ήταν καλύτερα. Αυτό πάντως που πραγματικά αντιμετωπίζει ριζοσπαστικά το ζήτημα της καθαριότητας στην πόλη, είναι το νέο σχέδιο της Περιφέρειας Αττικής με την ανακύκλωση και τη διαλογή στην πηγή. Ο δήμος συμμετέχει σ’ αυτό, εδώ και 2 χρόνια, όμως ο δήμαρχος φροντίζει να το κρατάει σε χαμηλό επίπεδο δημοσιότητας. Παρόλο που η περιφέρεια κάνει ό,τι πρέπει από τη δική της μεριά, ταχύτατα μάλιστα, ο δήμαρχος απλώς ακολουθεί, χωρίς ν’ ανοίγει επιτακτικά το ζήτημα σε ολόκληρη την πόλη. Ο δήμαρχος δεν είναι βέβαιος πολιτικοϊδεολογικά για την ανάγκη αυτού του σχεδίου αφού ουσιαστικά βγάζει τις ιδιωτικες εταιρείες εντελώς έξω απο τη διαδικασία καθαριότητας, και παράλληλα δεν θέλει να χάσει ή μοιραστεί με άλλους το πολιτικό όφελος από την εφαρμογή του.
Κύριε Μπιζιώτα, το σχέδιο της περιφέρειας είναι η πιο σημαντική μεταρρύθμιση που γίνεται στην τοπική αυτοδιοίκηση από καταβολής της. Όμως εμπεριέχει ως προϋπόθεση ένα πολύ δύσκολο έργο: την ανατροπή μιας λάθος συνείδησης των συμπολιτών μας για την καθαριότητα, που δεκαετίες ολόκληρες οικοδομήθηκε στην πόλη μας. Ο δήμαρχος, για τους λόγους που είπαμε, δέν παίρνει πρωτοβουλίες, δεν εμπλέκει τις άλλες παρατάξεις, ως όφειλε, δεν κάνει την πόλη άνω-κάτω στο πλαίσιο μιας επανεκπαίδευσης του κόσμου σ’ αυτό το ζήτημα. Δυσοίωνη είναι και η μετάθεση του αντιδημάρχου καθαριότητας σε άλλη θέση, του μόνου αντιδημάρχου που έχει δείξει ποιότητα στη δουλειά του και παράλληλα έχει πλήρως εμπεδώσει τη σημασία, τις δυσκολίες και το μέγεθος του σχεδίου της περιφέρειας.

6. Μέσα σ’ αυτή την οικονομική κρίση που ζούμε, τι έχει κάνει η δημοτική αρχή για να στηρίξει την αγορά της Καλλιθέας;

Τίποτα ουσιαστικό δεν έχει κάνει ο δήμαρχος. Μόνο δημόσιες σχέσεις κάνει και το ετήσιο επικοινωνιακό τρικ με την επωνυμία “I love our local Market”. Μια γιορτούλα για να μοιράσει “χάντρες και καθρεφτάκια” στην τοπική αγορά ώστε να δείξει το “αμέριστο” ενδιαφέρον του για το παρόν και το μέλλον της. Μεγάλη υποκρισία. Από την αρχή της θητείας του, ο δήμαρχος θα μπορούσε να είχε κάνει ένα σχέδιο ώστε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που φεύγουν από την πόλη για προμήθειες ή υπηρεσίες, να πέφτουν στην τοπική αγορά. Γιατί δεν το έκανε; Γιατί προφανώς το δημοτικό χρήμα το προορίζει για άλλους σκοπούς, για άλλες επιδιώξεις, για άλλο κόσμο. Για την τοπική αγορά της Καλλιθέας, μόνο “χάντρες και καθρεφτάκια”.

7. Πολλές δημοτικές υπηρεσίες που στο παρελθόν προσφέρονταν από δημοτικούς υπαλλήλους, σήμερα έχουν εκχωρηθεί σε ιδιωτικές εταιρείες. Πώς το σχολιάζετε αυτό;

Μα, κύριε Μπιζιώτα, είναι η εφαρμογή του κρυφού νεοφιλελεύθερου σχεδίου στο οποίο ήδη έχω αναφερθεί. Ο δήμος έχει αρχίσει να μετατρέπεται σε απλό συντονιστή ιδιωτικών συμφερόντων στην πόλη. Εάν επανεκλεγεί ο κ. Κάρναβος, θα έχει τον χρόνο να ολοκληρώσει την καταστροφή του δήμου. Αξίζει όμως να σταθούμε λίγο στον τύπο μιας εταιρείας που δραστηριοποιείται εδώ.
Ο δήμαρχος ήθελε, λοιπόν, υπαλλήλους διαφόρων ειδικοτήτων. Έκανε ένα διαγωνισμό, τον κέρδισε μια εταιρία και ο δήμαρχος της υπέδειξε δικούς του ανθρώπους, εκείνη τους προσέλαβε, και τώρα δουλεύουν στο δήμο. Και ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών, και πελατειακές σχέσεις. Δύο σε ένα! Ποιές συμβάσεις μέσω ΑΣΕΠ και πράσινα άλογα!

8. Η δημοτική αρχή αποκρύπτει στοιχεία για τις προσλήψεις και τις προμήθειες. Πώς το σχολιάζετε;

Κύριε Μπιζιώτα, όταν το πολιτικό όραμα του δημάρχου είναι κρυφό, μοιραία στην πολιτική του θα κυριαρχεί η αδιαφάνεια. Οπότε μη σας κάνει εντύπωση που ο οργανισμός “Γιάννης Γάλλος”, για παράδειγμα, δε δίνει στοιχεία στην αντιπολίτευση για ένα διαγωνισμό με το κωμικό επιχείρημα πως οι δημοτικοί σύμβουλοι που τα ζητούν δεν έχουν έννομο συμφέρον! Ο έλεγχος των πράξεων της διοίκησης, σύμφωνα με τον οργανισμό, δεν είναι έννομο (πολιτικό) συμφέρον της αντιπολίτευσης!!! Αυτό είναι ένα μικρό έγκλημα κατά της δημοκρατίας από τον “Γιάννης Γάλλος”. Φυσικά δεν θα τα αφήσουμε έτσι όλα αυτά.

9. Κύριε Παπαδάκη, για τη ναυταθλητική μαρίνα έχετε πάρει θέση που είναι σύμφωνη με το νομικό καθεστώς που τη θεωρεί ναυταθλητικό πόλο και απαγορεύει εμπορικές και επαγγελματικές χρήσεις στο χώρο. Ποιά είναι η θέση σας για τον ελλιμενισμό ημερόπλοιου στην εξωτερική πλευρά της μαρίνας; Πολλοί θεωρούν πως η Περιφέρεια Αττικής θα έπρεπε να παίξει πιο ενεργητικό ρόλο στη μαρίνα, πόσο μάλλον όταν επιβαρύνεται το περιβάλλον. Εσείς τι πιστεύετε γι’ αυτό;

Κατ’ αρχάς το σίγουρο είναι πως ο δήμαρχος έχει μια προβληματική σχέση με τη νομιμότητα στη μαρίνα. Η αρπακτική του διάθεση να μαζεύει χρήμα απ’ όπου μπορεί για ν’ αυξήσει τα πλεονάσματά του (και όχι βέβαια για να κάνει κοινωνική πολιτική) και η πρόθεσή του να στριμώξει τον ναυταθλητισμό ώστε σιγά-σιγά η μαρίνα να μετατραπεί, στην πράξη, σε τουριστική, τον οδήγησαν να βάλει τέλη ελλιμενισμού στα ναυταθλητικά σκάφη. Ο μόνος δήμος από τον Πειραιά μέχρι το Σούνιο, που εισπράττει τέλη ελλιμενισμού από τον ναυταθλητισμό, είναι ο δήμος της Καλλιθέας!!!
Όμως, κύριε Μπιζιώτα, ο Δήμαρχος αυθαίρετα εξαίρεσε από τα τέλη τα σκάφη της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας, κατά παράβαση του Ιδιωτικού Συμφωνητικού Παραχώρησης από τα Ολυμπιακά Ακίνητα, που λέει πως όλα τα σκάφη της μαρίνας (της Ομοσπονδίας και τα ναυταθλητικά) πρέπει να ελλιμενίζονται με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις (αρθρο 2.2). Δηλαδή, ή όλα ατελώς ή όλα με τέλη. Γιατί το κάνει αυτό ο δήμαρχος; Τι να σας πω, ρωτήστε τον πρόεδρο του “Γιάννης Γάλλος” ή την … κυρία Ντόρα Μπακογιάννη. Αυτοί ξέρουν σίγουρα.
Ας δούμε τώρα το ημερόπλοιο. Η παρανομία του δημάρχου είναι πως ενώ η υπουργική απόφαση επιτρέπει ελλιμενισμό πλοίου μέχρι 60 μέτρα, το συγκεκριμένο είναι 68 μέτρα. Εδώ πρέπει να επισημάνουμε πως το ετήσιο μίσθωμα που εισπράττει ο δήμος (33.000€) είναι πολύ κατώτερο από το κόστος ελλιμενισμού ανάλογων πλοίων σε γειτονικές μαρίνες. Με δεδομένο πως ο δήμαρχος είναι πολύ σφιχτοχέρης κύριε Μπιζιώτα, σκεφτείτε εσείς και δώστε μόνος σας τη λογική απάντηση. Πάντως δεν νομίζουμε πως το ημερόπλοιο προσφέρει κάτι θετικό στην περιοχή. Καμμιά διακοσαριά τουρίστες διασχίζουν τη μαρίνα και φεύγουν για Ακρόπολη και Μαραθώνα επιβαρύνοντας περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά την παραλία. Σε ότι αφορά την Περιφέρεια Αττικής, να είστε βέβαιος πως παρακολουθεί την κατάσταση και οι κινήσεις της είναι πάντα σύμφωνα με τις αρμοδιότητες της και τη νομιμότητα. Η Περιφέρεια αναπλάθοντας την παραλία και ενώνοντας την Καλλιθέα με τη θάλασσα δεν μπορεί κανείς να φανταστεί πως θ’ αφήσει ανενόχλητες οποιεσδήποτε παρανομίες που θα διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία της περιοχής.

10. Στην προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση η παράταξή σας κατέβηκε μόνη της. Τι σκέφτεστε για τις προσεχείς δημοτικές εκλογές; Έχετε αλλάξει αντίληψη;

Εντελώς! Στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές, στην παράταξή μας υπήρχε μια άλλη κατάσταση από τη σημερινή. Υπήρχαν εντελώς διαφορετικοί συσχετισμοί δυνάμεων και δεν μπορούσε να γίνει τίποτα στο επίπεδο των συμμαχιών χωρίς να κινδυνεύσει η ενότητα της παράταξης.
Σήμερα τα πράγματα είναι αλλιώς, γι’ αυτό εδώ κι ένα χρόνο έχουμε ξεκινήσει με τις κεντροαριστερές παρατάξεις στο δήμο μια σειρά επαφών και συνεργασιών σε συγκεκριμένα πολιτικά ζητήματα που απασχολούν την πόλη. Επιδίωξή μας είναι η πολιτική αλληλογνωριμία στην πράξη. Το κλειδί της επιτυχίας σ’ αυτή τη διαδικασία είναι η οικοδόμηση αμοιβαίας εμπιστοσύνης: ό,τι λέμε να είναι αυτό και μόνο αυτό, και να μην κρύβει τίποτα άλλο από πίσω. Ο δήμαρχος κάνει ότι μπορεί για να φέρει τον ένα απέναντι στον άλλο και να σπείρει τη διχόνοια. Επιστρατεύει ψέμματα, συκοφαντίες, κολακείες, κάλπικες υποσχέσεις και συμβουλές, και προσπαθεί να εκμεταλλευτεί αδυναμίες και λάθη μας. Ξέρει πολύ καλά πως μόνο από κάτι τέτοιες συσπειρώσεις χάνει το δήμο.
Γι’ αυτό παράλληλα ο δήμαρχος προσπαθεί να φτιάξει τη δική του συσπείρωση μαζεύοντας ό,τι μπορεί από δεξιά κι αριστερά για να διασωθεί ακολουθώντας το παλιό κινέζικο δόγμα: “Μαύρος γάτος, άσπρος γάτος, αρκεί να πιάνει ποντίκια”.
Κύριε Μπιζιώτα, θα φάμε ξύλο από την κοινωνία εάν δεν καταφέρουμε να προχωρήσουμε όλοι μαζί. Κανείς μας δεν θα μπορεί να δώσει πειστικές εξηγήσεις στους συμπολίτες μας γιατί επιτρέψαμε να παραμείνει ο κ. Κάρναβος δήμαρχος με όλες τις καταστροφικές συνέπειες που θα έχει αυτό για την πόλη μας.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γράψτε το σχόλιό σας
Παρακαλώ γράψτε το όνομά σας εδώ