Πενία τέχνας κατεργάζεται ή αλλιώς Μετρό στο ΚΠΙΣΝ

Πενία τέχνας κατεργάζεται ή αλλιώς Μετρό στο ΚΠΙΣΝ

Του Γιώργου Καστάνη

Απογευματινή «Ημερίδα», οργάνωσε ο δήμαρχος Καλλιθέας, στο ΚΠΙΣΝ, το οποίο όπως ήταν φυσικό φιλοξένησε την εκδήλωση ημερίδα και παραβρέθηκε με μέλη της διοίκησής του, αφού το Θέμα αφορά αυτό το ίδιο το ίδρυμα.

Ποιο ήταν το Θέμα; Να φθάσει το μετρό στο Κέντρο Νιάρχου, μία δέσμευση του ελληνικού Κράτους έναντι του ΚΠΙΣΝ από το 2009 στο νόμο που κύρωνε τη σύμβαση δωρεάς μεταξύ του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και του ελληνικού Δημοσίου.

Τώρα θα μου πείτε γιατί κόπτεται ο δήμαρχος Καλλιθέας τόσο πολύ για την πρόσβαση των επισκεπτών στο ΚΠΙΣΝ. Μα δε το κάνει για πρώτη φορά. Πρόσφατα έκανε άνω κάτω τις Τζιτζιφιές προκειμένου εις βάρος των κατοίκων να διευκολύνει την πρόσβαση των επισκεπτών με λεωφορεία μέσα από την κατοικημένη ζώνη. Ίσως τα συμφέροντά του εξυπηρετούνται μακροπρόθεσμα από το ΚΠΙΣΝ, παρά από τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ψηφοφόρων του που θα επιβαρυνθούν από τα πρόσθετα αυτοκίνητα των οδηγών που θα επιλέξουν το μετρό για μετεπιβίβαση.

Δε δίστασε μάλιστα να μοιράσει ο ίδιος πόρτα – πόρτα προσκλήσεις στη θιγόμενη περιοχή, καλώντας ούτε λίγο ούτε πολύ τους πληττόμενους κατοίκους να συμμετέχουν στην εκδήλωση, πράγμα βέβαια στο οποίο απέτυχε παταγωδώς. Οι κάτοικοι του γύρισαν την πλάτη, γιατί έχουν δοκιμάσει στο πετσί τους το ενδιαφέρον του, με την καταστροφή της παραλίας τους, την πολεοδομική μελέτη που εξαφανίζει δένδρα και πεζοδρόμια, τις πλημμύρες, τα σκουπίδια, τα κατεστραμμένα πεζοδρόμια, και άλλα πολλά.

Διαφήμισε στην πρόσκληση το μετρό στο Νιάρχου, ως σύνδεση της Αθήνας με τη παραλία. Ποιά παραλία; Αυτή που με την ανοχή, τα χειροκροτήματά του και τις συμφωνίες του τσιμεντοποιήθηκε πλήρως με οδικούς άξονες, κρύφτηκε από την πόλη και μετετράπη σε βρωμερό λιμάνι μεγάλων πλοίων;

Ας δούμε όμως και το αποτέλεσμα της πολυδιαφημισμένης εκδήλωσης του για το μετρό στο ΚΠΙΣΝ.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΚΠΙΣΝ κ. Μανωλόπουλος ΔΉΛΩΣΕ ότι έχει ήδη ξεκινήσει κύκλος σχετικών επαφών ο ίδιος με το υπουργείο Οικονομικών.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Θεόδωρος Παπαδόπουλος, αποσαφήνισε ότι τα μελλοντικά δίκτυα θα προκύψουν από τη μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού των μέσων σταθερής τροχιάς. Όπως εξήγησε, το αργότερο έως τον Ιανουάριο του 2019 θα δημοσιευθεί η σχετική προκήρυξη, η οποία με τη σειρά της εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί σε 2-3 χρόνια.

Το 2020-2021, θα έχουν αποφασισθεί οι νέες γραμμές μετρό, οι οποίες εκτιμάται ότι θα παραδοθούν στο κοινό μια δεκαετία αργότερα.

Επομένως το 2021 θα μάθουμε αν θα γίνει γραμμή μετρό στο ΚΠΙΣΝ, και αν αυτό αποφασιστεί, η νέα γραμμή μετρό, θα παραδοθούν στο κοινό το 2031.

Τα συμπεράσματα για την εκδήλωση αυτή εύκολα.

Η εκδήλωση απετέλεσε μέρος μιας άτυχης προεκλογικής εκστρατείας που έχει ξεκινήσει ο Δήμαρχος. Με ξένα κόλλυβα και πολλά «ίσως» και «θα». Είδαμε ένα υποθετικό σενάριο, με μια κρατική υπόσχεση 10 χρόνια πριν και πιθανή υλοποίηση 13 χρόνια μετά.

Οι δημοτικές εκλογές, έρχονται τον Μάιο του 2019, δυστυχώς αμείλικτες για τον κ Κάρναβο και ο προβληματισμός του σε  βάθος 23 χρόνων για μετρό, δεν πείθει κανέναν απολύτως.

Σπρωγμένος από την έλλειψη δημοτικού έργου και από την αβεβαιότητα της πολιτικής του καριέρας ως δημάρχου, χρησιμοποιεί υποθετικά σενάρια με σχεδιασμούς κρατικών έργων και προβάλλει ανέξοδα πρωτοβουλίες τρίτων, όπως του ΚΠΙΣΝ, στην προσπάθειά του να προβληθεί και να επιβιώσει πολιτικά.

Βλέπετε, κάτι πρέπει να πει κι αυτός ότι κάνει ή αλλιώς, όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας «Πενία τέχνας κατεργάζεται».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γράψτε το σχόλιό σας
Παρακαλώ γράψτε το όνομά σας εδώ