Ο ΙΛΙΣΟΣ απαντά στα ΕΛΤΑ

235

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΛΙΣΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 13/6/2108

ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ 10/5/2018

Ανεπίτρεπτη η απάντηση των ΕΛΤΑ για μόνιμο κλείσιμο στις Τζιτζιφιές

Ανοικτή επιστολή προς:

  1. κ. Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης
  2. Διοικητικό Συμβούλιο των ΕΛΤΑ
  3. Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ)

Κοινοποίηση: Δημοτικό Συμβούλιο Καλλιθέας

Απαντώντας στην από 10-05-2018 Ανακοίνωσή μας, ο Δ/ντής Δικτύου Λιανικής και Εξυπηρέτησης Πελατών των ΕΛΤΑ κ. Σπύρος Θεοδοσίου το μόνο που έπραξε ουσιαστικά είναι να επιβεβαιώσει ότι «στην παρούσα φάση δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις επαναλειτουργίας Ταχυδρομικού Καταστήματος στις Τζιτζιφιές, ωστόσο εάν αλλάξουν τα δεδομένα το θέμα θα επανεξεταστεί σε νέα βάση».

Η απάντησή του επιβεβαιώνει αφενός ότι τα ΕΛΤΑ δεν σκοπεύουν να προβούν σε καμία ενέργεια προς επίλυση του θέματος που έχει προκύψει, εφετέρου δεν παρουσίασε ως όφειλε μια αναλυτική και αιτιολογημένη απάντηση, ούτε προσκόμισε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που να αποδεικνύουν τους αόριστους και γενικόλογους ισχυρισμούς του.

Υστέρα από επισταμένη έρευνα διαπιστώσαμε ότι η διανομή της αλληλογραφίας δεν γίνεται «περιστασιακά και με καθυστέρηση» στη νότια Καλλιθέα (όπως αναφέραμε στην προηγούμενη Ανακοίνωσή μας) αλλά με τον ίδιο ρυθμό που γίνεται και στην υπόλοιπη πόλη της Καλλιθέας.

Το πρόβλημα επομένως δεν έγκειται στη διανομή αλλά στην παραλαβή και την αποστολή των συστημένων.

Ύστερα από τα παραπάνω:

  1. Επειδή η αναμονή που δημιουργείται στο Κατάστημα Ιφιγένειας 84 (χωρίς δυνατότητα στάθμευσης στην ευρύτερη περιοχή), πολλές φορές υπερβαίνει τις δύο ώρες, παρακαλούνται τα ΕΛΤΑ να μας ενημερώσουν με πόσο προσωπικό ενίσχυσαν τα ταμεία στο συγκεκριμένο κατάστημα (Καλλιθέας 3), όταν έκλεισε το κατάστημα Τζιτζιφιών.
  2. Ερωτούνται τα ΕΛΤΑ αν θα εξετάσουν (εναλλακτικά μέχρι την επαναλειτουργία του καταστήματος Τζιτζιφιών) την μετακίνηση του καταστήματος Καλλιθέας 3 σε πλέον προσβάσιμη περιοχή νοτιότερα της πόλης, αφού πλησίον της σημερινής θέσης του στην Ιφιγενείας βρίσκεται το ΚΚ Καλλιθέας Θησέως 50. Αφού η Θησέως φτάνει μέχρι το 374 και το κατάστημα Ιφιγένειας είναι στο ύψος Θησέως 128 η απλή λογική δείχνει που πρέπει να μετακινηθεί 1,5 χμ νοτιότερα το κατάστημα από τη σημερινή θέση στην Ιφιγενείας, περίπου Θησέως 279 (Κωτσόβολος) ώστε να ισομοιραστεί κατά το δυνατόν η εξυπηρέτηση των καταναλωτών στην περίπτωση ύπαρξης μόνο δύο καταστημάτων. Υπάρχει πληθώρα μεγάλων και οικονομικών καταστημάτων επί της Θησέως στην περιοχή αυτή.
  3. Επειδή τα συμφέροντά μας ως καταναλωτών θίγονται βάναυσα, επανερχόμαστε ζητώντας πλήρη τεκμηρίωση των ισχυρισμών του Δ/ντή Δικτύου Λιανικής και Εξυπηρέτησης Πελατών των ΕΛΤΑ κ Σπύρου Θεοδοσίου, σύμφωνα και με την υπόδειξη 17164/7.6.2018 της ΕΕΤΤ. Δηλαδή μια αναλυτική και αιτιολογημένη απάντηση, με προσκόμιση όλων των απαραίτητων στοιχείων και της μελέτης που οδήγησε στο κλείσιμο του καταστήματος καθώς και τις εναλλακτικές λύσεις που ενδεχομένως μελετήθηκαν, απαντώντας και στη δική μας της προηγουμένης παραγράφου.
  4. Εμμένουμε στο αίτημά μας για να επαναλειτουργήσει το κατάστημα Τζιτζιφιών και το εντάσσουμε σε δημόσια διαμαρτυρία που θα πραγματοποιηθεί από τους κατοίκους στις 20 Ιουνίου 2018 στις 21.00 στην πλατεία Τζιτζιφιών.
  5. Δεν απάντησαν τα ΕΛΤΑ γιατί δεν προηγήθηκε διαβούλευση με τους θιγόμενους φορείς της περιοχής (Σύλλογοι εμπόρων, καταναλωτών, Δημοτική Αρχή κλπ φορείς, για τον επιτυχή εξορθολογισμό του Δικτύου Λιανικής και Εξυπηρέτησης Πελατών των Ελληνικών Ταχυδρομείων στην Καλλιθέα, αλλά μονομερώς ελήφθη η απόφαση, με αποτέλεσμα την απαράδεκτη σημερινή κατάσταση.
  6. Παρακαλούμε τον αρμόδιο Υπουργό κ. Παππά, να επιληφθεί προσωπικά της υπόθεσης αυτής των ΕΛΤΑ που έχει προκαλέσει αναστάτωση στην τοπική κοινωνία με τον πρόσθετο ρόλο του ως βουλευτή της Β Περιφερείας Αθηνών και να αναλάβει πρωτοβουλία, ώστε να διασφαλισθεί η επανέναρξη της λειτουργίας του Ταχυδρομικού Καταστήματος Τζιτζιφιών.
  7. Σας γνωρίζουμε ότι θα απευθυνθούμε σε κάθε αρμόδια Αρχή και θα ασκήσουμε ενώπιον παντός Δικαστηρίου, κάθε ένδικο βοήθημα και μέσο, ώστε να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές όπως αυτά προστατεύονται από τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες, το Σύνταγμα και τους νόμους της Ελλάδας. Εφιστούμε την προσοχή στις ευθύνες που απορρέουν από την ιδιοκτησία του 90% των ΕΛΤΑ από το ελληνικό δημόσιο αλλά και την ύπαρξη αποζημίωσης καθολικής υπηρεσίας από τον κρατικό προϋπολογισμό

Γιώργος Καστάνης
Πρόεδρος ΙΛΙΣΟΥ

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γράψτε το σχόλιό σας
Παρακαλώ γράψτε το όνομά σας εδώ