Ξαφνικά ο Δήμαρχος αγάπησε τη Δημοτική Αγορά της Καλλιθέας;

75

Ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ ΑΕ) ως μέλος της WUWM (World Union of Wholesale Markets), φέρνει στην χώρα μας την μεγαλύτερη γιορτή των Αγορών. Η καμπάνια επικεντρώνεται φέτος στη νέα γενιά, επιλέγοντας ως σύνθημα “markets for the new generation”. Στόχος είναι να «ενωθούν» μικρές και μεγάλες τοπικές Αγορές, να προβληθεί η σχέση μεταξύ Αγορών, καταναλωτών και τοπικών κοινωνιών, να δυναμώσει η χονδρική και λιανική αγορά και να αναδειχθούν ποιοτικά προϊόντα που διακινούνται στις αγορές όλης της χώρας.

ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ

  • Ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών & Αλιείας Α.Ε (ΟΚΑΑ) στις εγκαταστάσεις της Κεντρικής Λαχαγοράς Αθηνών στο Ρέντη και στη Βαρβάκειο Αγορά
  • Η Ιχθυόσκαλα Πειραιά
  • Η Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης και η Ιχθυόσκαλά Νέας Μηχανιώνας, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος και την HELEXPO,
  • Στην Πάτρα, η Κεντρική Αγορά Πάτρας και η Ιχθυόσκαλα,  σε συνεργασία με το Δήμο Πατρέων
  • Στα Χανιά στη Δημοτική Αγορά, με τη συνεργασία του Δήμου και της Ιχθυόσκαλας Χανίων,
  • Στην Καλλιθέα, ο Δήμος Καλλιθέας με την υποστήριξη του ΟΚΑΑ,

Η μόνη περίπτωση δηλαδή που δεν αναλαμβάνει η ίδια η Δημοτική αγορά τη γιορτή (ίσως σε μετέπειτα συνεργασία και με το Δήμο), αλλά απ’ ευθείας ο Δήμος, είναι η Καλλιθέα και μάλιστα αυτό γίνεται για τρίτη φορά.

Είναι όμως και η τρίτη φορά που το νόημα της γιορτής παραποιείται ώστε να μην αφορά αποκλειστικά και μόνο τη δημοτική αγορά Καλλιθέας αλλά συλλήβδην τα εστιατόρια της Καλλιθέας!!!! από τα οποία βέβαια μόνο επτά συμμετείχαν στην πλατεία Δαβάκη (σε κάθε περίπτωση πολύ αξιόλογα και με εκλεκτή κουζίνα, οφείλουμε να τα ευχαριστήσουμε οπωσδήποτε για την ευγενική προσφορά τους προς τους δημότες).

 Ο αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Τομέα Περιφέρειας Αττικής, Χρήστος Καπάταης και ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Διονύσης Χατζηδάκης επισκέφθηκαν τη γιορτή χτες στην πλατεία Δαβάκη.

Όπως δήλωσε σχετικά στο protothema.gr ο δήμαρχος Καλλιθέας Δημήτρης Κάρναβος: «Στην προσπάθειά μας να βάλουμε την Καλλιθέα στον Τουριστικό χάρτη της Αττικής, συμμετέχουμε σε έναν μεγάλο θεσμό που στόχο έχει να ενισχύσει την τοπική αγορά αναδεικνύοντας το ιδιαίτερο γαστρονομικό  προφίλ του Δήμου με τα καταστήματα  Ρώσικης και Ποντιακής κουζίνας και τις ιστορικές ψαροταβέρνες στις Τζιτζιφιές».

Η δήλωση δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, τοπική αγορά θεωρεί και τα εστιατόρια και όχι μόνο τη Δημοτική αγορά της πόλης που αποκλειστικά αφορά ο θεσμός «Αγαπώ την Αγορά μου».

Το φετινό σύνθημα του θεσμού για τη νεολαία “markets for the new generation” δεν αναδείχθηκε και δεν αναφέρθηκε πουθενά.

Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι ο Δήμαρχος Καλλιθέας παραποίησε το θεσμό Love Your Local Market, εκθέτοντας τον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών & Αλιείας Α.Ε (ΟΚΑΑ) και καπέλωσε τη δημοτική αγορά Καλλιθέας και τους εμπόρους της για τρίτη φορά.

Εδώ μπαίνει το ερώτημα γιατί;

Πιθανές απαντήσεις

  1. Για να πουλήσει εκδούλευση στον Πρόεδρο του ΟΚΑΑ ότι είναι υποστηρικτής και συνεργάτης του; Με ποιο κέρδος; Τη διαχρονική συνέχιση της όποιας εύνοιας;
  2. Για να διαφημίσει τα εστιατόρια της πόλης;
  3. Για να βελτιώσει τις δημόσιες σχέσεις του με δωρεάν φαγητό στους πολίτες;
  4. Για να προβληθεί – ελλείψει κάποιου άλλου σημαντικού έργου – στα μεγάλα μέσα ενημέρωσης;
  5. Όλα τα παραπάνω;
  6. Άλλο;

Σημείωση. Στην απάντηση «άλλο» να αφαιρέσετε τα «Για να στηρίξει τη Δημοτική αγορά Καλλιθέας» γιατί όπως ανέφερε και η Πρόεδρός της στην ομιλία της η έμπρακτη υποστήριξη του Δημάρχου είναι πάγιο σε αναμονή αίτημά της, π.χ. με ένα πάρκινγκ στη Δαβάκη κλπ

Η τρίτη σκεπαστή αγορά στην Ελλάδα κινδυνεύει 

 

Η κ. Καπίρη, Πρόεδρος της Δημοτικής Αγοράς Καλλιθέας, με λίγα λόγια τα είπε όλα, η Αγορά κινδυνεύει, έχει τεράστιο πρόβλημα, καλούμε εσάς τους δημότες να σταθείτε δίπλα μας και ελπίζουμε ότι και ο Δήμαρχος θα βοηθήσει ώστε η αγορά αυτή να σωθεί. (Φανερός  ο εκνευρισμός  του παριστάμενου).

«Φοβού τους δαναούς και δώρα φέροντες»

Προσωπικά είμαι βέβαιος ότι ο  θεσμός Love Your Local Market στην Καλλιθέα έχει καθιερωθεί ως ο πολιτικός δούρειος ίππος του Δημάρχου, ως μετεξέλιξη των προεκλογικών παρα-αγορών που οργάνωνε εις βάρος των νομίμων εμπόρων της  δημοτικής αγοράς και της υπόλοιπης πόλης.

Ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ ΑΕ) θα πρέπει να μη χρησιμοποιείται για άλλους σκοπούς (όσο κοντά του και αν προέρχονται οι προτάσεις) και εφόσον τον ενδιαφέρει η δημοτική αγορά της Καλλιθέας, την επόμενη χρονιά για να την υποστηρίξει ας συνδιοργανώσει τη γιορτή μαζί της, όπως έπραξε με τις άλλες πόλεις της Ελλάδας (αν η αγορά θέλει ας ζητήσει στη συνέχεια τη συνεργασία του Δήμου). Έτσι θα αποφευχθούν και στο μέλλον τα παρατράγουδα. Ας μην γελιόμαστε, με δωρεάν φαγητό όλες οι πλατείες γεμίζουν με την πείνα που έχει πέσει.

Τι έλεγε προεκλογικά για την αγορά Καλλιθέας και δεν έκανε τίποτα ο Δημήτρης Κάρναβος 

Από την ιστοσελίδα του: http://www.dkarnavos.gr/2010/04/blog-post_21.html?m=1

«Ο κ. Κάρναβος στην τοποθέτησή του στάθηκε ιδιαίτερα στην απαισιοδοξία των επαγγελματιών της Καλλιθέας για τις προοπτικές της επιχείρησής τους, η οποία προκύπτει από τη διαρκή υποβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη. Παράλληλα επεσήμανε ότι η σχετική έρευνα αναδεικνύει ως κυριότερα προβλήματα της τοπικής αγοράς την έλλειψη χώρων στάθμευσης, την ελλιπή αστυνόμευση, το κυκλοφοριακό, το παρεμπόριο, την καθαριότητα κ.α. Τόνισε επίσης ότι ως σημαντικότερες προτάσεις για την τόνωση της αγοραστικής κίνησης προβάλλονται από τους επαγγελματίες η δημιουργία δημοτικού χώρου στάθμευσης, οι ενέργειες προβολής και διαφήμισης της αγοράς, η δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας, η αντιμετώπιση του παρεμπορίου, οι πεζοδρομήσεις.»

«Οι κεντρικές επισημάνσεις που προκύπτουν από την έρευνα είναι οι εξής:
Η διαρκής υποβάθμιση της ποιότητας ζωής στην Καλλιθέα λειτουργεί ιδιαίτερα επιβαρυντικά για την επιχειρηματικότητα στην αγορά της πόλης. Η συσσώρευση άλυτων προβλημάτων ετών σε συνδυασμό με την απουσία ενδιαφέροντος και πρωτοβουλιών από τους εμπλεκόμενους φορείς και την Πολιτεία οδηγούν την αγορά σε αδιέξοδα και απειλούν τις τοπικές επιχειρήσεις με μαρασμό. Το κλίμα απαισιοδοξίας που δημιουργείται μεταξύ του επιχειρηματικού κόσμου, που αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της τοπικής οικονομίας, πλήττει καίρια τη ζωή και την ανάπτυξη της Καλλιθέας.
Η ανάγκη στήριξης των επιχειρήσεων της πόλης είναι επιβεβλημένη: ισχυρή τοπική αγορά σημαίνει ζωντανή Καλλιθέα. Με συγκεκριμένες προτάσεις και λύσεις μπορούμε να στηρίξουμε την αγορά της πόλης μας και να την καταστήσουμε και πάλι ελκυστική».

Επομένως γνωρίζει – όπως γνωρίζουμε όλοι μας – τι πρέπει να κάνει και μάλιστα το έχει υποσχεθεί και προεκλογικά. Το μόνο που μένει να μας εξηγήσει είναι το γιατί δεν έχει κάνει τίποτα απ όλα αυτά μέχρι τώρα.

Αν κάνει κάτι, τότε μόνο θα μας πείσει ότι «αγαπάει την αγορά της πόλης του».

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γράψτε το σχόλιό σας
Παρακαλώ γράψτε το όνομά σας εδώ