Νέα οσμή σκανδάλων στο Δήμο Καλλιθέας

Τέσσερεις δημοτικοί σύμβουλοι της Καλλιθέας απευθύνουν ερωτήματα στον δήμαρχο κ. Κάρναβο για τη μίσθωση από το Δήμο Καλλιθέας ενός ακινήτου επί της οδού Δαβάκη 14.

Αν μη τι άλλο, ενας δήμος πριν μισθώσει ένα ακίνητο οφείλει να ελέγξει αν είναι νόμιμο, αν η τιμή είναι συμφέρουσα συγκριτικά με άλλα στην περιοχή, αν είναι κατάλληλο για εργαζόμενους και πολίτες, αν είναι προσβάσιμο και στο τέλος να επιβάλλει στον ιδιοκτήτη να αποκαταστήσει τις φθορές η ακόμα και να το διαμορφώσει με δαπάνες του, ώστε να παραληφθεί σε άριστη κατάσταση. Τι από όλα αυτά έκανε ο δήμος Καλλιθέας για το συγκεκριμένο ακίνητο;

Οι δημοτικοί σύμβουλοι όμως, περιγράφουν ένα μακρόστενο κτήριο 852 τ.μ. (πρώην πολυκατάστημα ηλεκτρικών ειδών) με μία ΜΟΝΟ τουαλέτα, παράθυρα που δεν ανοίγουν με αποτέλεσμα να μην υπάρχει φωτισμός και αερισμός ενώ τα ευτράπελα συμβαίνουν στον 3ο όροφο όπου εκεί οι λαμαρίνες έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο!! Ναι! καλά διαβάσατε οι περιμετρικοί τοίχοι του 3ου ορόφου αλλά και η οροφή του είναι από λαμαρίνα σε ένα χώρο φτιαγμένο από πρόχειρες σιδηροκατασκευές, όπως προκύπτει και από τις φωτογραφίες του κτηρίου (difernews.gr)

Υπέρογκο το ποσό που επιβαρύνθηκαν οι πολίτες της Καλλιθέας, αφού ο Δήμος πληρώνει τα 90.000 ευρώ το χρόνο (7.500 ευρώ το μήνα).

Οι τέσσερις Δημοτικοί Σύμβουλοι όπως αναφέρουν στο έγγραφό τους με αρ. Πρωτ. 58186, ο Δήμαρχος γνώριζε την ακαταλληλότητα του ακινήτου και παρόλα αυτά δεν αναζήτησε κάποιο άλλο δίπλα από το Δημαρχείο που τα τηρεί τις προδιαγραφές για να στεγαστούν τα γραφεία του Δήμου ενώ η προκήρυξη για την ενοικίαση είχε ξεκάθαρα φωτογραφικό χαρακτήρα.

Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, οι εργαζόμενοι αλλά και οι πολίτες της Καλλιθέας περιμένουν με ενδιαφέρον την απάντηση του κ. Κάρναβου.

ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

Γαλανόπουλος Παναγιώτης Δ.Σ.

Εμιρζάς Γιάννης Δ.Σ.                                                       `                                Προς:

Πολυχρονίδης Κώστας Δ.Σ                                                Δήμαρχο Καλλιθέας

Φωτόπουλος Ανέστης  Δ.Σ                                                 κ. Κάρναβο Δημήτρη

 

24/10/2018

 

Θέμα: « Περίεργη μίσθωση ακινήτου »

Σοβαρά ερωτήματα και έντονοι προβληματισμοί ανακύπτουν από την ενοικίαση ως γραφείων του Δήμου Καλλιθέας ενός ακινήτου επί της οδού Δαβάκη 14, εμβαδού 852 μέτρων, πρώην πολυκαταστήματος ηλεκτρικών ειδών άκρως ακατάλληλου για γραφεία, με 7500 ευρώ το μήνα!!!  Ένα ενοίκιο πρόκληση για τα σημερινά δεδομένα.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Πρόκειται για ένα μακρόστενο κτήριο με πρόσοψη επί της οδού Δαβάκη και πλάτος 8 μέτρων όπου στην εκδοθείσα οικοδομική άδεια προβλέπεται «Διάνοιξη Στοάς» πλάτους 4,5 μέτρων επί της οδού Δαβάκη η οποία δεν έγινε ποτέ. Επίσης έγινε επέκταση του ισογείου στον ακάλυπτο χώρο.
  • Στον 2ο όροφο που είχε χρήση «Κατοικίας Studio» και νομιμοποιήθηκε, υπάρχει κλείσιμο του Ημιυπαίθριου χώρου και του εξώστη στην πίσω πλευρά.
  • Ο 3ος όροφος ήταν χώρος έκθεσης, με εξαίρεση από κατεδάφιση έχει όμως προχωρήσει σε επέκταση στην πίσω πλευρά με κλείσιμο του Ημιυπαίθριου και Υπαίθριου χώρου με πρόχειρες σιδηροκατασκευές δηλαδή είναι ακατάλληλο για οποιαδήποτε χρήση αφού οι περιμετρικοί τοίχοι καθώς και η οροφή είναι από Λαμαρίνα και υπάρχουν τρύπες.
  • Το κτήριο διαθέτει ένα κλιμακοστάσιο το οποίο από το επίπεδο του 1ου ορόφου έχει ελικοειδή μορφή και στερείται πλατύσκαλου.
  • Διαθέτει μία μόνο τουαλέτα στο 2ο όροφο και τα υπάρχοντα παράθυρα είναι μόνο στην στενή πλευρά και δεν ανοίγουν με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επαρκής φωτισμός και αερισμός.

Εύλογα λοιπόν ανακύπτουν τα παρακάτω ερωτήματα που χρήζουν απαντήσεως.

  1. Με ποια λογική και σκοπιμότητα ο Δήμος ενοικιάζει ένα ακατάλληλο και προβληματικό κτήριο (πρώην πολυκατάστημα) ώστε να λειτουργήσει ως χώρος γραφείων του Δήμου μας;
  2. Ελέγξατε γιατί δεν έχει πραγματοποιηθεί η Διάνοιξη Στοάς πλάτους 4,5 μέτρων;
  3. Γνωρίζετε ότι για τις ρυθμίσεις αυθαιρέτων απαιτείται Μελέτη Στατικής Επάρκειας εφόσον το κτήριο θα χρησιμοποιηθεί από Κοινωφελείς Οργανισμούς, Δημόσιες Υπηρεσίες;
  4. Με ποιους νόμους έγιναν οι ρυθμίσεις των αυθαίρετων αλλαγών χρήσεως του κτηρίου;
  5. Ελέγξατε αν υπάρχει έξοδος κινδύνου που προβλέπεται για Δημόσιες Υπηρεσίες;
  6. Υπάρχει πιστοποιητικό ενεργητικής πυροπροστασίας;
  7. Πότε ενοικιάσθηκε και ποιές υπηρεσίες μέχρι σήμερα έχουν μεταφερθεί;
  8. Υπάρχει Τεχνική Μελέτη διαμόρφωσης του κτηρίου και ποιο είναι το κόστος;
  9. Τα κλιμακοστάσια πληρούν της προϋποθέσεις για κτήριο Δημόσιου Οργανισμού;
  10. Αφού το κτήριο αυτό κατά την έκφραση των μηχανικών είναι η «Χαρά του Αυθαίρετου» γιατί δεν αναζητήσατε κάποιο άλλο κοντά στο Δημαρχείο που η αρχική κατασκευή και οι προδιαγραφές του ήταν για γραφεία; Δεν υπάρχουν τέτοια κτήρια με τις απαιτούμενες προδιαγραφές στο κέντρο;

 

κ. Δήμαρχε,

Με δεδομένο ότι η προκήρυξη είχε «φωτογραφικό χαρακτήρα» δηλαδή προσδιόριζε εκ των προτέρων το συγκεκριμένο ακίνητο και άρα το γνώριζες, μας προκαλεί κατάπληξη για τα κίνητρα που σε οδήγησαν στην απόφαση ενοικίασης ενός παντελώς ακατάλληλου κτηρίου για γραφεία του Δήμου, με τόσο υψηλό τίμημα, 90.000€ τον χρόνο.

Πρόκειται απλά για προχειρότητα και κακοδιοίκηση ή υποκρύπτεται κάτι άλλο; Σε κάθε περίπτωση το θέμα είναι πολύ σοβαρό και περιμένουμε άμεσα την απάντησή σου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γράψτε το σχόλιό σας
Παρακαλώ γράψτε το όνομά σας εδώ