Το ημερόπλοιο COSMOS μόνιμα στη …ναυταθλητική μαρίνα Καλλιθέας

208

Ξαφνικά την 27/3/2017 πρόσδεσε στο βάσει νομοθεσίας ονομαζόμενο Εθνικό Ναυταθλητικό Κέντρο (το οποίο ο Δήμος ονομάζει Ναυταθλητική Μαρίνα Καλλιθέας) το ημερόπλοιο COSMOS παρουσιάζοντας μια ετήσια σύμβαση με το Δήμο. Το γεγονός προκάλεσε πανηγυρισμούς από τη πλευρά της διοίκησης του Δήμου και αρνητικές αντιδράσεις από τη πλειοψηφία της αντιπολίτευσης και φορείς της πόλης όπως ο περιβαλλοντικός Σύλλογος ΙΛΙΣΟΣ ο οποίος έχει ήδη προσφύγει στα αρμόδια Υπουργεία τόσο για το θέμα των ημεροπλοίων όσο και για τον Ειδικό Κανονισμό της μαρίνας που ενεκρίθη με Απόφαση της Υπουργού Τουρισμού κας Κουντουρά. Στον Ειδικό Κανονισμό αντιδρούν και παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου γιατί δεν τηρήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία αλλά προωθήθηκε από τον Οργανισμό στην Υπουργό εν αγνοία τους, προσθέτοντας και αφαιρώντας άρθρα από τον ήδη ψηφισμένο από το Δημοτικό Συμβούλιο Ειδικό Κανονισμό. Κατά την άποψή τους τα άρθρα αυτά αλλοιώνουν τον ναυταθλητικό χαρακτήρα της μαρίνας και την μετατρέπουν σε επαγγελματική –τουριστική, ακόμα και σε λιμάνι. Για καλλίτερη ενημέρωση σας παραθέτουμε την Καταγγελία για το συγκεκριμένο θέμα του κ Γ Καστάνη Προέδρου του ΙΛΙΣΟΥ.

«Ο Κανονισμός αυτός υπεβλήθη απ ευθείας στο Υπουργείο Τουρισμού με αριθμ. πρωτ. 8454/28.04.2015 Υπ. Τουρισμού ως αίτημα του Προέδρου του Ν.Π.Δ.Δ. ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΣΗΣ “ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΛΛΟΣ“ του Δήμου Καλλιθέας χωρίς να εγκριθεί προηγουμένως από το Δημοτικό Συμβούλιο Καλλιθέας και την Περιφέρεια Αττικής, φορείς οι οποίοι έχουν λάβει ήδη παλαιότερες Αποφάσεις «ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΕΛΛΙΜΕΝΙΣΜΟΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ, ΑΛΙΕΥΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΤΟΥ Ν 2743/1999» (Αρχικός Κανονισμός Μαρίνας και Αποφάσεις ΔΗΜ Συμβουλίων Μοσχάτου και Καλλιθέας)

Συγκεκριμένα:

Α. ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ (7/4/2009) ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΦΕΚ 201Β 2017

5. 2 . ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΚΑΦΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΛΛΙΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΜΑΡΙΝΑ

5.3 Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΡΟΤΟΥ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΠΡΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ

5.5 ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕΝΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΡΙΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

6.1 ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕΝΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Η ΧΩΡΩΝ ΣΕ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΛΛΗΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ

11.2 Ο ΔΗΜΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΘΙΓΟΝΤΑΙ Η ΗΣΥΧΙΑ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Η ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ

11.3 Ο ΔΗΜΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΚΤΩΝ

13.1 ΛΥΣΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Σε περίπτωση παραβίασης από το Δήμο οποιουδήποτε των όρων καθώς και σε περίπτωση αυθαίρετης μεταβολής ή τροποποίησης από το Δήμο των συμφωνημένων χρήσεων και λειτουργιών καθώς και η παραβίαση πολεοδομικών και περιβαλλοντικών διατάξεων.

Β. ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΦΕΚ 201Β 2017 ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4.1 ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΝΕΚΡΙΘΗ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 61/1012 ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

4.1 (γ) ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΕ ποσοστό που δεν υπερβαίνει το 40% τους συνόλου των ελλιμενιζόμενων σκαφών στη μαρίνα

«ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΕΛΛΙΜΕΝΙΣΜΟΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ, ΑΛΙΕΥΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΤΟΥ Ν 2743/1999. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΕΛΛΙΜΕΝΙΣΜΟΣ ΠΛΩΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΗΜΑΤΩΝ ΠΑΝΤΟΣ ΤΥΠΟΥ».

Γ. ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΣΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΚΑΙ ΧΕΡΣΑΙΟ ΧΩΡΟ

Δ. ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ (ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΚΡΟΥΑΖΕΡΟΠΛΟΙΟΥ) ΜΕ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΡΝΕΙΤΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΙΓΙΑΛΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΚΡΟ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΙΚΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ Β140, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΑΝΤΙΝΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΝ 26/10/2016 ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΑΣ (24.10.16) ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ) ΔΕΣΤΡΩΝ ΓΙΑ ΚΡΟΥΑΖΕΡΟΠΛΟΙΟ ΣΤΗ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΗ ΜΑΡΙΝΑ ΤΗΝ 16.10.2016 ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ Η ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ Ν.Π.Δ.Δ. ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΣΗΣ “ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΛΛΟΣ“.

Ε. Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΙΣΤΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΦΑΛΗΡΙΚΟΥ ΟΡΜΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΜΒΕΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΟΤΙ ΣΥΝΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΦΑΛΗΡΙΚΟΥ ΟΡΜΟΥ ΣΕ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟ.ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

ΕΠΕΙΔΗ Η ΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΗ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΣΕ ΛΙΜΕΝΑ ΚΡΟΥΑΖΕΡΟΠΛΟΙΩΝ, ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΧΩΡΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΑΛΗΡΙΚΟΥ ΟΡΜΟΥ ΕΥΡΥΤΕΡΑ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΑΛΗΡΙΚΟΥ ΟΡΜΟΥ»

Για το θέμα του ημερόπλοιου COSMOS ο πρόεδρος του Οργανισμού «Γιάννης Γάλλος» κ. Ευσταθίου πιστεύει ότι έχει κάθε δικαίωμα… Στη Δημοτική Μαρίνα Καλλιθέας μπορεί να μπαίνει όποιο σκάφος κατόπιν συνεννοήσεως με τη διοίκηση και τον οργανισμό «Γιάννης Γάλλος». Ευθύνη για το ποιο σκάφος θα μπει στη δημοτική μαρίνα έχει αυτός, και ως πρόεδρος του «Γιάννης Γάλλος» και δεν είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τις δημοτικές παρατάξεις αλλά μόνο την διοίκηση εφόσον υπάρχει ο Κανονισμός. Δε χρειάζεται καμία διαδικασία διαγωνισμού, οι ενδιαφερόμενοι επικοινωνούν μαζί τους και κατόπιν συμφωνίας δένουν στη Μαρίνα. Όσον αφορά για τη σύμβαση με τη συγκεκριμένη εταιρεία η οποία είναι διάρκειας ενός χρόνου είναι μια συμφωνία σύμβαση που δεν είναι υποχρεωμένοι να αναρτήσουν και ούτε υπάρχει λόγος να δημοσιοποιηθούν όπως και των άλλων σκαφών που υπάρχουν στη δημοτική μαρίνα. Ούτε στο λιμάνι Πειραιά ή στη Δημοτική Μαρίνα Γλυφάδας γίνεται κάποιο Συμβούλιο για τα σκάφη που θα ελλιμενιστούν. Απόφαση Προέδρου είναι. Εφόσον τηρεί κάποιο σκάφος τα κριτήρια που χρειάζονται έχουν κάθε δικαίωμα να το φέρουν στη μαρίνα για να έχουν και έσοδα.

Ενημερωθήκαμε ότι την 31 Μαρτίου από ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη σκάφους να ελλιμενιστεί ότι δεν του επέτρεψαν με την αιτιολογία ότι δεν είναι ακόμα έτοιμα τα τιμολόγια. Σε μία τέτοια περίπτωση πως ελλιμενίστηκε το COSMOS;

Για τον Ειδικό Κανονισμό και το τιμολόγιο αντιδρούν και ναυταθλητικοί φορείς της πόλης τρείς εκ των οποίων προσέφυγαν στο Συμβούλιο Επικρατείας. Για το κόστος ελλιμενισμού του COSMOS έχει διατυπωθεί διαμαρτυρία από τον κο Γαλανόπουλο ότι είναι δώρο προς την εταιρεία.

Σημειώνεται ότι το κόστος ελλιμενισμού στο κόστος στις όμορες τουριστικές μαρίνες του φαληρικού όρμου Νέου Φαλήρου και Φλοίσβου είναι τετραπλάσιο έως πενταπλάσιο.

Το παράδοξο είναι ότι η σύμβαση για το Cosmos υπεγράφη την 8/3/17 χωρίς να υφίσταται τιμολόγιο. Η παλαιά τιμολόγηση δεν ήταν εγκεκριμένη ορθά ελλείψει Ειδικού Κανονισμού. Η νέα δυνατότητα τιμολόγησης προέκυψε με το ΦΕΚ 201 Β της Υπουργού τουρισμού της 30.2017 για τον Ειδικό Κανονισμό το οποίο όμως είναι αντίθετο από τον ψηφισθέντα με την 88/2011 Απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο Καλλιθέας Ειδικό Κανονισμό Το νέο τιμολόγιο αποφασίστηκε απο το ΔΣ του Φορέα διαχείρισης Γιαννης Γαλλος την 23/3/2017 και έχει σταλεί προς έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλλιθέας. Μέχρι την ψήφιση του νέου τιμολογίου απο το Δημοτικό Συμβούλιο Καλλιθέας και την μη απόρριψη τη ς Απόφασης από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, οποιαδήποτε σύμβαση ή είσπραξη έχει προηγηθεί είναι ΑΚΥΡΗ λόγω μη ύπαρξης έγκυρου τιμολογίου. Μεταξύ αυτών και η Σύμβαση με το COSMOS, η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία ελλιμενισμού των όμορων τουριστικών λιμένων είναι προκλητικά ευνοϊκή για τον πλοιοκτήτη.

Η ναυταθλητική μαρίνα Καλλιθέας δεν δύναται να φιλοξενήσει επαγγελματικά σκάφη, πλοία άνω των 60 μ όπως το COSMOS, δεν έχει εκ της αδείας θέσεις ελλιμενισμού στην εξωτερική προβλήτα και δεν μπορεί να τις δημιουργήσει μια απλή αναφορά τους στην Απόφαση ΔΣ για τα τιμολόγια, αλλά και πέραν όλων δεν έχει και τις υποδομές βάσει των οποίων εκδόθηκε το 2006 η άδεια λειτουργίας της, εφόσον οι εγκαταστάσεις της δεν παραχωρήθηκαν όλες στο Δήμο Καλλιθέας αλλά μέρος αυτών. Όπως και να έχει ένα πλήθος κρατικών Υπηρεσιών ελέγχει αυτή τη στιγμή  της ενέργειες της νέας διοίκησης του Δήμου Καλλιθέας και ίσως κάποια στιγμή να ξεκαθαρίσει η όλη εικόνα. Οι νομικές διαμάχες με τους ναυταθλητικούς φορείς συνεχίζονται και έχουν ανέλθει σε άγνωστο αριθμό.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γράψτε το σχόλιό σας
Παρακαλώ γράψτε το όνομά σας εδώ