Ερωτήματα για απευθείας αναθέσεις του Δήμου Καλλιθέας

68

Ατομική επιχείρηση στους …Σοφάδες Καρδίτσας ανέλαβε με απευθείας αναθέσεις πέντε -ανεξάρτητα μεταξύ τους έργα- του Δήμου Καλλιθέας Αττικής. Υπάρχουν οι παρακάτω συμβάσεις:

1η Σύμβαση

14637 ευρώ Υπεγράφη 21/7/2015 παράδοση εντός  22 εργασίμων ημερών για:

Α. Σύνταξη πρότυπης περ/κης δέσμευσης του Ν 4014/2011

Β. Έκθεση ενεργητικής πυροπροστασίας !!!

2η Σύμβαση

Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών υποστήριξης πολιτικών ανάπτυξης στον τομέα περιβαλλοντικών υποδομών σύμφωνα με υπάρχουσα μελέτη της δ/νσης περιβάλλοντος, 24108 ευρώ Υπεγράφη 16/9/2015 παράδοση εντός 3 μηνών.

3η Σύμβαση

Υπηρεσίες συμβούλου διαχείρισης και εφαρμογής περιβ/λογικών όρων και παραγωγής αποβλήτων σύμφωνα με υπάρχουσα μελέτη της δ/νσης περιβάλλοντος  23188 ευρώ Υπεγράφη 9/8/16 έως 5/3/2017 παράδοση εντος 65 ημερών.

4η Σύμβαση

Κατασκευή και τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων για τη λειτουργία χώρου ενημέρωσης για θέματα καθαριότητας και ανακύκλωσης !!! , 14679 ευρώ Υπεγράφη 8/11/2016 παράδοση εντος 65 ημερών σύμφωνα με υπάρχουσα μελέτη της δ/νσης περιβάλλοντος.

5η Σύμβαση

Υπηρεσίες συμβούλου στη διαχείριση και έναρξη εφαρμογής του ηλεκτρονικού μητρώου αποβλήτων σύμφωνα με υπάρχουσα μελέτη της δ/νσης περιβάλλοντος 14940 ευρώ Υπεγράφη 30/12/16 έως 5/3/2017. 

Έχουμε λοιπόν συνολικά πέντε συμβάσεις  της δ/νσης περιβάλλοντος συνολικού ποσού 91552 ευρώ από 21/7/2015 έως 30/12/2016.

Αξιοπερίεργο είναι πως δε βρέθηκε κάποιος από την Αττική να διεκδικήσει τα συγκεκριμένα έργα αν και αναρτήθηκαν στο ΚΗΜΔΗΣ ως πρωτογενή αιτήματα.
Στη συνέχεια, σε μία ατομική επιχείρηση των Σοφάδων Καρδίτσας έγιναν απευθείας αναθέσεις και στα πέντε έργα. Θεωρήθηκε προφανώς ως η πλέον ειδική σε όλα τα ανεξάρτητα αντικείμενα και μόνο αυτή φαίνεται (για τα τέσσερα εξ αυτών) να κατέθεσε οικονομική προσφορά.
Μας δημιουργήθηκαν τα παρακάτω ερωτήματα:

ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

  1. Γιατί χρειάστηκε σύμβουλος στη διαχείριση και έναρξη εφαρμογής του ηλεκτρονικού μητρώου αποβλήτων; (εξ όσων γνωρίζουμε είναι μία απλή καταχώρηση στο πρόγραμμα του Υπουργείου)
  2. Γιατί δεν ανετέθη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου – που διαθέτει το ανάλογο επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό – να αναλάβει τα συγκεκριμένα έργα και αυτά ανετέθησαν σε ανεξάρτητο ιδιώτη επιβαρύνοντας τον προϋπολογισμό του Δήμου;
  3. Με ποια έγγραφα και αριθμό πρωτοκόλλου η Δ/νση Περιβάλλοντος ζήτησε να γίνουν αυτές οι μελέτες, με ποιους εισηγητές και ποια αναγκαιότητα;
  4. Ποιες οι επιτροπές και ποιες οι ειδικότητες των μελών τους που έλεγξαν, εισηγήθηκαν και τελικά παρέλαβαν;
  5. Για ποιόν λόγο έγιναν οι απ’ ευθείας αναθέσεις σε εταιρεία της Καρδίτσας και όχι σε κάποιο από τα χιλιάδες τεχνικά γραφεία-εταιρείες της Αττικής; 
  6. Πότε, που και πως χρησιμοποιήθηκε το περιεχόμενο των συγκεκριμένων μελετών;
  7. Ποιο το όφελος του Δήμου από τη δαπάνη αυτή των 91552 ευρώ;

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γράψτε το σχόλιό σας
Παρακαλώ γράψτε το όνομά σας εδώ